15 Reacties
5 jaar geleden
Nou komtie hoor 😅 weliswaar geen luier....
Ik was al naar bed, had gekolfd en manlief zou flesje doen en naar bed zodat ik een paar uurtjes slaap kon pakken (ze kwam toen nog iedere 3 uur). Word ik wakker gemaakt met de mededeling ‘kun je even helpen want ze heeft alles ondergezeken!’ Tenminste, dat dacht ik te verstaan.... Dus ik helemaal slaapdronken en lichtelijk geïrriteerd (‘dat kan je toch verdorie zelf wel schoonmaken, zo moeilijk is dat toch niet’ dacht ik) loop ik naar de babykamer toe. Aldaar aangekomen werd duidelijk dat het niet ‘gezeken’ was, maar ‘gescheten’. Werkelijk alles zat onder! Precies op het moment van luierwissel had ze met Mach 3 liggen persen. Daar stond ik dan, nog half in coma, de ravage in me op te nemen. Blijkbaar duurde dit wat lang, want toen begon manlief enigszins ongeduldig de aangedane gebieden aan te wijzen, alsof ik het niet doorhad haha. Gelukkig kunnen lakens, dekens, hoeslakens, aankleedkussenhoezen, rompertjes en pyjama’s in de was en zijn billendoekjes ook geschikt voor het schoonmaken van commodes, ledikantjes, muren, plinten en vloeren 😂
Oh enne.... de commode staat toch zo’n anderhalve meter bij de muur vandaan....
5 jaar geleden
Oohhhh!! Sorry, maar ik lach me echt helemaal stuk lindsey!! Je schrijft echt geweldig! Hier wachten we nog op dit soort momenten, zal ons allemaal gaan overkomen! 😂
5 jaar geleden
🤣🤣 ik heb zo vaak poep aan mijn vingers gehad niet normaal.
In het begin was ik vaak net klaar met een plas luier verschonen en dan begon meneer te poepen. Geen probleem dan verschonen we toch nog een keer. Meestal begon hij dan net na het verschonen of zelfs tijdens het verschonen weer te poepen😂
Op 1 of andere manier vind ik het nu nog niet vies maar ik kijk op tegen de dag dat hij vast voedsel krijgt😵😵ik ben extreem gevoelig voor geurtjes
5 jaar geleden
Ohh hahaha 😂 in het begin regelmatig meegemaakt dat als ik hem aan het verschonen was en de thermometer erin stopte, dat meneer begon te schijten en ons maar lachend aan kijken haha 😂😂 we hebben ook een keer gehad dat hij zijn huispak aan had, een pak waar de armen en benen aan vast zitten en hij zijn hele pak had onder gescheten en ga dan maar dat pak eens uit trekken. Dus hij is gelijk het badje in gegaan omdat hij helemaal onder de poep zat. Ook een keer meegemaakt zoals Eva aangaf dat hij ging schijten en zo op de deur en vloer scheet haha 😂 ik lach er maar om, kleine kan er ook niets aan doen.
5 jaar geleden
Mijn vriend nam de temperatuur op van onze zoon, nou is hij een beetje doof en hoort dat piepje van de thermometer niet goed, dus hij hing met z'n oor vlak bij.. recht in zn gezicht gescheten!!
5 jaar geleden
Yara plaste de eerste maanden vaak precies bij het uitdoen van haar luier. Normaal bij newborns en kou. Dus ik was enigszins voorbereid dat dit zou gebeuren bij de eerste afspraak op het CB. Ik kleed haar uit om te wegen, wacht even na het loshalen van de luier, maar geen plasje. Ok, prima. Door naar de weegschaal. Ik leg haar op de weegschaal en prompt begint mevrouw te plassen. Maaaar ze was nog niet klaar, vervolgens begint ze ook te poepen. Ligt ze daar me onschuldig aan te kijken in een soep van haar eigen plas en poep op de weegschaal van het CB 😂😂
5 jaar geleden
Ik werd midden op een verjaardagsfeestje ondergepoept door mijn dochter.... volle lading spuitpoep over mijn jurk heen tijdens het verschonen van de luier. Ik had wel nieuwe kleren bij me voor de kleine, maar niet voor mij... maar zo goed en kwaad als het ging mijn jurk uitgespoeld onder de kraan en met een doorweekte, plakkende jurk gewoon de verjaardag verder gevierd 😅
5 jaar geleden
Eerste keer douchen met mijn kleine man ik zet de douche uit en hij poept me helemaal onder. Hahaha toen konden we weer douchen. En de kraamhulp heel hard lachen 😂