Hallo!
Ik ben opzoek naar fijne slofjes voor binnen die niet de hele tijd uit gaan. Sokken gaan altijd uit en ook de slofjes van Lodger blijven hier niet aan de voet. Iemand een goede tip voor slofjes die blijven zitten en niet meteen een mijn week salaris kosten?
Of misschien sokken die goed blijven zitten?
Sokken sowieso bambino van de kruidvat, verder heb ik ook veel de sokjes uit, zodat ons zoontje (6 maanden) veel met z'n voetjes kan spelen en kan ontwikkelen
Bij de hema hebben ze een soort van sokken/slofjes maar aan de bovenkant zit toch een soort van elastiek waardoor ze niet snel uitgaan(en niet strak zitten). Zijn echt top want ze blijven goed zitten!
Ik heb deze ook maar bij ons gaan ze er wel af 😁 ik heb nu leren slofjes v ...
Bambino basics leren slofjes, 12,99 euro. Online uitverkocht zie ik, maar je kunt altijd in de winkel kijken of ze ze nog hebben. Ik heb ze zelf in de winkel gehaald.
Wij inderdaat ook bambino slofjes krijgt ze niet uit. En zijn gewoon een normaal prijsje ik heb ze hier gehaalt bij de trekpleister kruidvat heeft ze ook
Wij hebben deze, bij een babyspeciaalzaak..(babycare?) 10,- geloof ik. Heb ook een setje lichter en ribstof die pluist minder😊 die waren volgens mij maar 8,50 ofzo. Ideaal omdat onze dame alles uit schopt en door de koortjes blijven ze goed zitten. Ze zijn er in allerlei kleuren
Hier hele goede ervaringen met de Melton slofjes. Door de aantrekkoordjes krijgt die niet uit en ze zijn er in veel kleurtjes. Heb inmiddels een tweede paar voor haar gekocht.