Finn of Sten?

SamdG
2 maanden geleden
Volgen
We hebben verrassend genoeg 2 namen over, had enkele weken geleden nooit gedacht dat we überhaupt op dit punt zouden komen 😂 Wat vinden jullie het leukste en het meest passen bij onze dochter die Emma heet?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
73 reacties
Ajvb
2 maanden geleden
Ik zou zelf niet kiezen voor Finn omdat het zo’n populaire naam is, ondanks dat ik het echt een mooie naam vind. Maar dat is Emma ook. En Finn past wel beter bij Emma vind ik.
  • Rapporteren
Angela123
2 maanden geleden
Ligt eraan of je het niet erg vind als er straks meerdere Finns in de klas zitten. Het is een leuke naam.
  • Rapporteren
dewisascha
2 maanden geleden
Finn mijn broertje heef Flynn :-)
  • Rapporteren
Startune
2 maanden geleden
Ik vind Finn beter bij Emma passen. En mijn autocorrectie maakt er fijn van, dat is geen slecht woord... 😄
  • Rapporteren
SamdG
2 maanden geleden
Reactie op Ajvb
Ik zou zelf niet kiezen voor Finn omdat het zo’n populaire naam is, ondanks dat ik het echt een mooie naam vind. Maar dat is Emma ook. En Finn past wel beter bij Emma vind ik.
Klopt Emma stond ook nr. 2 in haar geboortejaar maar daarentegen is ze de enige van haar jaar en zelfs de enige emma van de kleuterschool. Verrassend genoeg. Finn heb ik hier tot nu toe nog niet veel gehoord (noorden vam België!)
  • Rapporteren
SamdG
2 maanden geleden
Reactie op Angela123
Ligt eraan of je het niet erg vind als er straks meerdere Finns in de klas zitten. Het is een leuke naam.
Ja dat had ik bij emma ook verwacht maar ze is de enige op de kleuterschool hier 😅 vonden wij ook erg verrassend, hier zijn er enorm veel jongetjes uit hetzelfde jaar die mats genoemd zijn.
  • Rapporteren