9 Reacties

2 jaar geleden

Pfoe lastig. Misschien de smaak afbouwen? Minder schepjes erin en later alleen water? Misschien wordt het dan minder aantrekkelijk om te drinken 's nachts. Ik heb een collega en die had dit ook. Die legde gewoon een flesje water in het bed van haar kind. Dan kon hij het zelf pakken, want zij weigerde nog elke nacht te gaan om een gegeven moment. Bij haar hielp dat, maar elk kind is anders. Hoop dat je eruit komt!!

2 jaar geleden

Schepjes afbouwen hebben we gedaan. We zitten nu op 1/2 schepje op een volle fles water. Praktisch niets dus. Maar als we dan met een waterfles aankomen trapt hij er niet in.

2 jaar geleden

Hier ook! Een flesje gewone dagmelk.. 1 nacht een keer gegeven omdat ze krijsend wakker werd en van haar kamer afwilde (die dag was ze geschrokken van een man en bleef t er maar over hebben) Sinds die nacht wordt ze elke nacht wakker en accepteert alleen warme melk en ook nog eens beneden🙈... 2 nachten terug wel naar haar toe gegaan naar uitgelegd dat ze nog ff moest gaan slapen en dat ze s'morgens haar flesje zou krijgen... drama!!!! 1.5 uur volgehouden. Mijn man kon er niet meer tegen en heel t gezin( 2 grotere kids) wakker. Dus is hij met haar naar beneden gegaan en dat flesje gegeven. Daarna is mevr als een blok in slaap gevallen🤨. Stukje gewoonte en een groot stuk dwingen? T is een pittige tante iig

2 jaar geleden

Reactie op 3lieverds

Hier ook! Een flesje gewone dagmelk.. 1 nacht een keer gegeven omdat ze kri ...
En wat doen jullie dan dus nu? Gewoon maar flesje geven en er vanuit gaan dat ze op een dag geen flesje meer hoeft en doorslaapt? Ik sta zo in conflict met mezelf hierin steeds.

2 jaar geleden

Mijn dochtertje word heel soms tussen 11 en 12 wakker en wil dan idd ook graag nog even een flesje...ze krijgt dan 90cc en dat is dan voldoende voor der en gaat daarna weer rustig verder slapen. Ik denk maar zo wij worden ook wel eens wakker en drinken dan ook wel eens een slokje water. Als ze er behoefte naar heeft vind ik het prima. Stopt vanzelf wel een keer

2 jaar geleden

Reactie op Babylivlaloe

En wat doen jullie dan dus nu? Gewoon maar flesje geven en er vanuit gaan d ...
Nou indd wat je zegt.. er aan toegeven en hopen dat t weer een fase is. De 2 grote heb ik zelfs die ochtend thuis moeten houden van school omdat ze zooo moe waren. Of we moeten ze een weekje laten logeren en hier de strijd aangaan met onze dwarse peuter🤣

2 jaar geleden

Reactie op 3lieverds

Nou indd wat je zegt.. er aan toegeven en hopen dat t weer een fase is. De ...
Ja precies, en dat wil je ook niet toch. De strijd aangaan. Pfoeeee ouderschap is een bitch soms 🤣🙈

2 jaar geleden

Hallo dames ontzettend bedankt voor jullie adviezen. Sinds twee nachten gaat het opeens veel beter! We maken een flesje van ongeveer 190 water en een kwart schep poeder. Bijna niets dus. Deze leggen we in zijn bedje en kan hij zelf pakken in de nacht. ZO FIJN! dus dank voor het meedenken ❤️

2 jaar geleden

Reactie op Babylivlaloe

Hallo dames ontzettend bedankt voor jullie adviezen. Sinds twee nachten gaa ...
Wat goed!!! En nu weer heeeeerlijk genieten van je slaap