4 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb daar persoonlijk niet zoveel moeite mee. Maar de mensen die het vragen vertrouw ik (met de rest heb ik niet zoveel contact 😅). Je kunt aangeven dat je dat liever niet doet. Maar dat is natuurlijk een beetje een ongemakkelijk berichtje. Zijn het mensen die je wel af en toe live ziet? Dan kun je eventueel foto's laten zien ipv doorsturen

2 jaar geleden

Reactie op SGVS

Ik heb daar persoonlijk niet zoveel moeite mee. Maar de mensen die het vrag ...
Ja het is niet dat ik het vervelend vind als ze een foto of video van mijn zoontje hebben op hun telefoon maar meer het erom vragen vind ik vervelend ik stuur het wel als ik er zelf zin in heb. Weet niet goed hoe ik het precies moet uitleggen ook haha

2 jaar geleden

Hier het zelfde bij een tante die ik miss 1x per 2 jaar zie. Heb het een keer gedaan maar heb nu zo iets kom maar gewoon langs als je interesse het om hem te willen zien

2 jaar geleden

Ik stuur gewoon, maar ligt er wel aan wie het is. Is vaak toch echt interesse toch? Als mensen jouw kind geen ruk interesseert, zullen ze er niet naar vragen of al helemaal geen foto of filmpje vragen. Ik houd er wel rekening mee wat ik online stuur en aan wie, geen bloot op de foto’s bijv dan.