9 Reacties

4 jaar geleden

Ja hoor dit kan prima! Ik vries het per soort in, in een ijsblokjesvorm en kan zo makkelijk verschillende combinaties maken

4 jaar geleden

Je kan het gewoon invriezen in bijvoorbeeld ijsklonkjesbakjes. Banaan verkleurd wel, maar doet niets af aan de smaak en versheid.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Ik vries al de fruithapjes in gaat goed😊

4 jaar geleden

Ik wissel af! Maak om de week een peer/appelhapje die ik kook/stoom (verkleurt het niet).. die vries ik in in een silicone (anders er niet uit te krijgen) ijsblokjes vorm met dekseltje.. ik maak dan voor een week groenten/fruit in de vriezer. Langer dan dat en het is niet lekker meer. Sommige dagen zal ik dan wel ongekookte fruithapje geven - en uiteraard, dat halfje lekker zelf op eten.

4 jaar geleden

Reactie op nehneh

Ik wissel af! Maak om de week een peer/appelhapje die ik kook/stoom (verkle ...
Met banaan vries ik ze in plakjes trouwens, ik merk dat ze dan toch minder verkleuren als t ontdooit is!

4 jaar geleden

Gaat prima! Mijn man maakt elke zondag verse hapjes ( zowel groente als fruit )en zo hebben we de hele week zelf gemaakte hapjes. In de voorraad bakjes van Phillips gaat dit goed.

4 jaar geleden

Hier vriezen we alles is Groente en fruit en werkt heerlijk! Zo kan ze elke dag wat anders eten en is het altijd vers en niet uit potje Wij gebruiken er ijsblok vormpjes voor en als ze meer honger heeft doen we er een blokje bij zodat we een beetje overzicht hebben in wat ze al eet Even een avondje van tevoren uit de vriezer en klaar is kees 😁✌

4 jaar geleden

Ik vries ook alles in, groente en fruit. (Eerst stomen, dan blenden). Behalve banaan, maar dat komt omdat ik gelezen heb dat de smaak dan snel afneemt. Onze kleine heeft nog geen banaan gehad. Sinds gisteren fruit gegeven. Peer is een succes. Gewoon uit de vriezer.

4 jaar geleden

Ik heb zelfgemaakte fruithapjes nog niet ingevroren, maar ik gebruik ook gewoon fruit uit de vriezer (van die doosjes). bijvoorbeeld mango en perzik. Die kan ik ook in kleine porties uit de vriezer halen. Zo kan ik namelijk ook eens wat ander zachte fruitsoorten proberen die nu niet in het seizoen zijn.