41 Reacties

5 jaar geleden

Bij verschillende bakkers en supermarkten hebben ze chocolaatjes met blauwe/roze muisjes erop. Wellicht is dat een optie :)

5 jaar geleden

Ik hou ook niet van beschuit met muisjes. Heb een glazen etagère gemaakt met roze snoepjes en roze chocolaatjes voor de kinderen (en volwassenen als ze willen). En roze macarons voor volwassenen die kan je ook in het blauw krijgen.

5 jaar geleden

Ik heb bij iemand cupcakes besteld voor mijn eerste kindje waren heel leuk en lekker. Maar nu zag ik laast bij dunkin donuts ook dingen staan voor de geboorte. Zag er erg leuk uit :p

5 jaar geleden

ik heb geboortekoekjes besteld.. geen gekruimel en gesmeer met beschuit :)

5 jaar geleden

Makkelijk om zelf te maken en erg lekker: stukjes cake met witte chocoladepasta en muisjes 😋

5 jaar geleden

Mini zoenen dippen in beetje boter en dan dippen in de muisjes

5 jaar geleden

Wij hadden cakejes ingesmeerd met chocopasta en gedompeld in een mix van muisjes en blauwe hagelslag. Was hier groot succes x wat anders zeiden ze.

5 jaar geleden

Hier ook cakejes met witte chocopasta en muisjes! Cakejes vd jumbo, je hebt er 8 voor 1,50. Was in verhouding t goedkoopste dat ik kon vinden... Bij mn zoontje goede reacties gekregen, nu doen we t weer!

5 jaar geleden

Reactie op Baby_girl

Kun je ook bij de Coop kopen.

5 jaar geleden

Hier in België wordt meestal een aperitief hapje gegeven Olijven, kaasblokjes, salami, chips, dipsaus met dip stokjes,..

5 jaar geleden

Je kunt ook lange vingers in boter dippen en dan in de muisjes dippen of gekleurde hagelslag (volgens mij kun je ook wel roze of blauwe hagelslag krijgen). 😊

5 jaar geleden

Ik heb bij de eerste Spakenburgs Hart besteld, met de naam van ons zoontje in blauw glazuur. Vonden mensen heel lekker. Maar weet natuurlijk niet wasr je woont:)

5 jaar geleden

Wij hebben kwarktaart met roze of blauwe kleurstof gemaakt..... viel goed in de smaak

5 jaar geleden

Diepvries mini tompoucen dompelen in roze of blauwe muisjes;)

5 jaar geleden

Wij ook geboortekoekjes.

5 jaar geleden

Roze koeken. 🥰

5 jaar geleden

Reactie op Baby_girl

Haha

5 jaar geleden

https://miljuschka.nl/taart-recepten/geboorte-taart-met-muisjes-recept https://www.koopmans.com/recept/geboorteslof/ Of als het een meisje wordt, een tompouce vlaai van de Hema bestrooien met muisjes 😁
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

5 jaar geleden

Oreo’s, kleine stroopwafels, lange vingers allemaal even dippen in witte chocolade pasta en dan bestrooien met muisjes! Op Pinterest staan er tal van ideeën. Succes

5 jaar geleden

Wij hebben bij onze eerste mini cupcakes met glazuur en roze muisjes gedaan. Dit jaar nog makkelijk, slagroomsoesjes in gesmolten witte chocolade gedipt en dan gedipt in blauwe hagelslag. Net chocolade soesjes alleen dan in een kleurtje 💙💙 bewoon verkrijgbaar bij de AH