21 Reacties

5 jaar geleden
Tnx voor de ideeën! Die koekjes zijn ideaal idd. Maar ik vind die kleine hapjes ook erg leuk. Ik zou niet zo gauw iets kan en klaar bestellen als cupcakes of vlaai want dat kost me een vermogen. Voor 80 a 100 man even vlaai of cupcakes bestellen... maar die chocolade zoenen zijn ook wel heel leuk! En zo gemaakt lijkt me.

5 jaar geleden
Mischien kwarktaart maken? Duurd niet zo lang. Roze (aardbei) met slagroom en roze muisjes voor meisje en witte (vanille) met slagroom en blauwe muisjes voor jongen. Maken duurd maar 10 minuutjes. Alleen de tijd in de koelkast is 3 uur. Maar als je hem in de bakvorm houd kun je hem daarna zo meenemen. En daar pas los halen

5 jaar geleden
Reactie op JovL1988
Mischien kwarktaart maken? Duurd niet zo lang. Roze (aardbei) met slagroom ...
Dat is ook nog wel een goed idee. Moet ik alleen even mijn schoonmoeder vragen of zij ook nog bakvormen heeft. Want moet er dan wel een stuk of 5 maken denk ik. Maar is kost idd niet veel moeite en is wel weer eens iets anders!

5 jaar geleden
Ik had voor mijn verlof allerlei roze koeken gehaald en die neer gezet. Als er maar roze op zat nam ik het mee. Ook ivm corona.
Als ik terug kom neem ik zelf gemaakte fudge mee.
1 blikje gecondenseerde melk
400gr chocolade (wit, melk of puur).
Wat je er verder maar bij wil hebben.
Verwarm de gecondenseerde melk, smelt de chocolade daar bij en giet het in een bak. Ik gebruik springvormen met bakpapier.
Favo is hier wit met gedroogde cranberries, donker met noten of rolo of m&m.
In een half uur maak ik 2 kleuren. Je kan het daarna nog versieren.

5 jaar geleden
https://www.geboortekoekjes.nl/webshop/
Ik heb gisteren deze koekjes besteld omdat het kinderdagverblijf van mijn zoontje ivm corona alleen voorverpakte traktaties accepteert nu. Ik ga er nog een uitdeelcadeautje ofzo bij doen. Die hebben ze bij de Hema leuke!