7 Reacties

VRIEND

5 jaar geleden

Ik kan ook niet zeggen dat ik last van nesteldrang heb. Slapen in de nacht is vaak n paar uurtjes. Moet minimaal 3 keer naar de wc toe. Vanaf de laatste keer plassen vaak rond 5 uur val ik in slaap tot uurtje of 10. Daarna kan ik ook niet veel meer doen. En soms ga ik tegen 16.00 uur nog even slapen. Dan ben ik gewoon zo moe dat slapen helpt . Ben a.s donderdag 38 weken zwanger. Dus ik geniet ervan dat ik nu zo rustig aan kan doen. Straks word het allemaal anders en word er weinig geslapen denk ik.. en rust heb je zeker nodig. Hoe uitgeruste je bent voor de bevalling hoe beter dat gaat zeggen ze. Succes nog met de laatste weekjes . Die zijn voor mij het zwaarst.

5 jaar geleden

Heb ik ook! Ben nu 37.3 en nog steeds geen nesteldrang. heb nog steeds niet alles klaar.. mijn moeder heeft daarintegen wel nesteldrang 馃檴 ben ook steeds heel moe en zie er daarom ook tegen op om nog vanalles te doen, dus ik vraag soms aan familie of ze wat voor me willen doen

5 jaar geleden

ook hier a.s. donderdag 36 weken en totaal geen nesteldrang! benieuwd of dit nog gaat komen.. wat vervelend dat je zo slecht slaapt. ik zit te wachten op de periode van slaapgebrek maar wordt me nu nog bespaard. slaap meestal van 23 tot 7.30 met 2 a 3x plassen tussendoor. en zorg dat ik elke middag even relax/dutje doe tussen 1 en 3.

5 jaar geleden

Morgen 38 weken en ook totaal geen nesteldrang. Ik ben zelfs te moe om de afwas te doen dus zelfs dat doe ik niet meer 馃槀. Ik slaap ook echt maar 4/5 uurtjes per dag (ik kan overdag nooit slapen)

5 jaar geleden

Hier 36+6 en best wel wat nestdrang, maar ik ben zo moe dat ik het vooral uitwerk op mijn man en hem push om dingen in orde te brengen. 馃槢

5 jaar geleden

Mijn verloskundige zei dat nesteldrang ook kan inhouden dat je wat meer aan huis gebonden wilt zijn en dat je lekker in je eigen coconnetje wilt. Heeft dus niet per se iets met schoonmaken en dergelijke te maken. Misschien heb je dat wel?

5 jaar geleden

Hier ook niet, ik wil alleen maar liggen, slapen en met rust gelaten worden. Oh en ook wil ik gewoon bevallen