116 Reacties

5 jaar geleden

Hahaha hier ook schoenen!! Ze laat direct alles vallen als ik mijn schoenen pak om aan te doen 😂

5 jaar geleden

Hier een dametje met een veter/touwtjes tik...heerlijk om op te sabbelen en langs der tanden te trekken🤦‍♀️🤣 en idd boos als ik graag me veters weer wil strikken haha. Ook moet en zal ze een slokje uit mijn bidon nemen als ze ziet dat ik eruit drink.

5 jaar geleden

Reactie op Miss_Joyce

Hahaha hier ook schoenen!! Ze laat direct alles vallen als ik mijn schoenen ...
Oh gelukkig is ie niet de enige dus 🤣

5 jaar geleden

Reactie op Mindl

Hier een dametje met een veter/touwtjes tik...heerlijk om op te sabbelen en ...
Ook hilarisch 😂 Hoe verzinnen ze het hè?!

5 jaar geleden

Onze dame gebruikt de schuine voet van haar wipstoel als een soort halfpipe. De voet loopt een beetje schuin en is glad ze gaat er dan tegenaan liggen en draait 360 graden rond. Fantastisch vindt ze het. En dan rustig een rondje of 10 😂😂 Oh en afstandsbediening, die moet in haar mond

5 jaar geleden

Afstandsbediening, schoenen, labeltjes, stofzuiger 🤣 Hoeveel speelgoed hij heeft, hij moet en zal spelen met dingen die er eigenlijk niet geschikt voor zijn...ook alles in z'n mond. Dus zeer herkenbaar haha

5 jaar geleden

Reactie op Firstborn88

Afstandsbediening, schoenen, labeltjes, stofzuiger 🤣 Hoeveel speelgoed hij ...
De stofzuiger! Als ik dat ding alleen al pak, gaat hij helemaal door het dolle heen 😂 volgt dat ding overal, moet hem constant vasthouden als ik bezig ben. Laatst stond hij even in z’n loopstoel en presteerde het om er uit te klimmen om vervolgens op de stofzuiger te belanden om dat ding af te likken 😂😂

5 jaar geleden

Hahaha fantastisch. Mijn kleine draakje vind de onderzetters fantastisch, en dan helemaal om er heel hard (en onritmisch) mee op te tafel te slaan 🙈. Verkiest dat idd boven zijn eigen speelgoed. En onze wijnflessen 🤣🙈, die blijken een soort magische aantrekkingskracht te hebben, ook al zet ik hem aan de andere kant vd kamer neer, hij weet niet hoe snel hij daar heen moet kruipen, ookal worden we boos (of proberen we in ieder geval...😏)

5 jaar geleden

Hahaha geweldige verhalen 😂 Hier een die de waterbak van de hond geweldig vind. En het kind is snel!!! Zet hem aan de andere kant vd kamer en ben even gauw iets aan het pakken, draai me om en hij zit al met z'n handen in de water bak. En een lol... Draak! En ook kwaad als we hem tegenhouden! Fijn om te lezen dat meer kindjes zo driftig kunnen reageren 🤣🙈 ik maak er nou maar een spelletje van en dan is ie het na 3x beu en gaat wat anders doen! Haha. Deuren die open gaan vliegt ie op af. Wij hebben een robot stofzuiger die vanzelf start 's ochtends maar soms is ie nog bezig als we beneden komen.. Feest! Dan zetten we onze zoon op de grond en moeten echt heeeeeel snel de stofzuiger naar z'n oplaadstation sturen (onder de box) andere zit ie er bovenop 🙈 en dan gaat ie plat op de grond voor de box liggen kijken naar dat ding 😂

5 jaar geleden

Reactie op Annemiekvd83

Hahaha fantastisch. Mijn kleine draakje vind de onderzetters fantastisch, e ...
Oooh ja bierflesjes en wijnglazen zijn ook een ding hier 😂 Genetisch belast vrees ik hahaha

5 jaar geleden

Reactie op Annemiek1990

Hahaha geweldige verhalen 😂 Hier een die de waterbak van de hond geweldig ...
Hahahaha ja bijzonder hè hoe verrot snel ze ineens zijn, hallo, je kunt net kruipen, hoe heb je ineens deze versnelling zo snel gevonden 🤣

5 jaar geleden

Hier onze kamerplant kaalplukken. En als je zegt: 'nee, jasmijn ' kijkt ze ondeugend om en gaat ze lachen

5 jaar geleden

Die van mij heeft een obsessie met voeten😂 Hij vind mijn voeten helemaal geweldig en als ik op de grond zit met hem en even niet oplet heeft hapt ie al naar m’n geen🤢😂

5 jaar geleden

Reactie op timmer1019

Hahahaha ja bijzonder hè hoe verrot snel ze ineens zijn, hallo, je kunt net ...
Maar echt.. wij zeggen dan oh de turbo gaat weer aan! Rennen! 🤣 Wel goed voor de conditie 😂 Verheug me op het lopen..........

5 jaar geleden

Zoeken naar de hond en uitdagen van de hond vindt ze super leuk! 😄 Dan zeg ik waar is Whisky, en dan weet ze precies waar die is en een schik dat ze heeft!

5 jaar geleden

Ons mannetje is ook helemaal onder de indruk van de stofzuiger! Volgt deze het hele huis door en heeft ook een grote interesse in de touwtjes van onze hoodies. Die gaan direct zijn mondje in zodra we hem oppakken 🙈😂

5 jaar geleden

Hij kan enorm hard gillen wanneer hij een knuffel is zijn buurt heeft. Ik begreep eerst niet of hij nou bang of niet was voor de knuffel want hij gilde echt super hard maar hield de knuffel wel vast😂 Besloten om maar ff geen knuffels te geven zodat hij niet zo stresst.

5 jaar geleden

Papier eten en dan moet ik het uit dr mond pakken🤷🏼‍♀️😂

5 jaar geleden

Bang voor de staafmixer en stofzuiger. En obsessie met afstandsbediening inderdaad ook

5 jaar geleden

Reactie op mini-juli

Bang voor de staafmixer en stofzuiger. En obsessie met afstandsbediening in ...
Dit had mijn zoon ook idd en bang voor vuilniszakken. Hij is nu 4 en heeft daar geen last meer van😉