116 Reacties
5 jaar geleden
Hahaha hier ook schoenen!! Ze laat direct alles vallen als ik mijn schoenen pak om aan te doen 😂
5 jaar geleden
Reactie op Miss_Joyce
Hahaha hier ook schoenen!! Ze laat direct alles vallen als ik mijn schoenen ...
Oh gelukkig is ie niet de enige dus 🤣
5 jaar geleden
Reactie op Mindl
Hier een dametje met een veter/touwtjes tik...heerlijk om op te sabbelen en ...
Ook hilarisch 😂 Hoe verzinnen ze het hè?!
5 jaar geleden
Onze dame gebruikt de schuine voet van haar wipstoel als een soort halfpipe. De voet loopt een beetje schuin en is glad ze gaat er dan tegenaan liggen en draait 360 graden rond. Fantastisch vindt ze het. En dan rustig een rondje of 10 😂😂 Oh en afstandsbediening, die moet in haar mond
5 jaar geleden
Afstandsbediening, schoenen, labeltjes, stofzuiger 🤣 Hoeveel speelgoed hij heeft, hij moet en zal spelen met dingen die er eigenlijk niet geschikt voor zijn...ook alles in z'n mond. Dus zeer herkenbaar haha
5 jaar geleden
Reactie op Firstborn88
Afstandsbediening, schoenen, labeltjes, stofzuiger 🤣 Hoeveel speelgoed hij ...
De stofzuiger! Als ik dat ding alleen al pak, gaat hij helemaal door het dolle heen 😂 volgt dat ding overal, moet hem constant vasthouden als ik bezig ben. Laatst stond hij even in z’n loopstoel en presteerde het om er uit te klimmen om vervolgens op de stofzuiger te belanden om dat ding af te likken 😂😂
5 jaar geleden
Hahaha fantastisch. Mijn kleine draakje vind de onderzetters fantastisch, en dan helemaal om er heel hard (en onritmisch) mee op te tafel te slaan 🙈. Verkiest dat idd boven zijn eigen speelgoed. En onze wijnflessen 🤣🙈, die blijken een soort magische aantrekkingskracht te hebben, ook al zet ik hem aan de andere kant vd kamer neer, hij weet niet hoe snel hij daar heen moet kruipen, ookal worden we boos (of proberen we in ieder geval...😏)
5 jaar geleden
Hahaha geweldige verhalen 😂
Hier een die de waterbak van de hond geweldig vind. En het kind is snel!!! Zet hem aan de andere kant vd kamer en ben even gauw iets aan het pakken, draai me om en hij zit al met z'n handen in de water bak. En een lol... Draak! En ook kwaad als we hem tegenhouden! Fijn om te lezen dat meer kindjes zo driftig kunnen reageren 🤣🙈 ik maak er nou maar een spelletje van en dan is ie het na 3x beu en gaat wat anders doen! Haha.
Deuren die open gaan vliegt ie op af.
Wij hebben een robot stofzuiger die vanzelf start 's ochtends maar soms is ie nog bezig als we beneden komen.. Feest! Dan zetten we onze zoon op de grond en moeten echt heeeeeel snel de stofzuiger naar z'n oplaadstation sturen (onder de box) andere zit ie er bovenop 🙈 en dan gaat ie plat op de grond voor de box liggen kijken naar dat ding 😂
5 jaar geleden
Reactie op Annemiekvd83
Hahaha fantastisch. Mijn kleine draakje vind de onderzetters fantastisch, e ...
Oooh ja bierflesjes en wijnglazen zijn ook een ding hier 😂 Genetisch belast vrees ik hahaha
5 jaar geleden
Reactie op Annemiek1990
Hahaha geweldige verhalen 😂
Hier een die de waterbak van de hond geweldig ...
Hahahaha ja bijzonder hè hoe verrot snel ze ineens zijn, hallo, je kunt net kruipen, hoe heb je ineens deze versnelling zo snel gevonden 🤣
5 jaar geleden
Reactie op timmer1019
Hahahaha ja bijzonder hè hoe verrot snel ze ineens zijn, hallo, je kunt net ...
Maar echt.. wij zeggen dan oh de turbo gaat weer aan! Rennen! 🤣 Wel goed voor de conditie 😂 Verheug me op het lopen..........
5 jaar geleden
Reactie op mini-juli
Bang voor de staafmixer en stofzuiger. En obsessie met afstandsbediening in ...
Dit had mijn zoon ook idd en bang voor vuilniszakken. Hij is nu 4 en heeft daar geen last meer van😉