Gekke zwangerschapsacties

Roos | Admin
2 maanden geleden
Volgen
Continu alles vergeten, denken dat je fiets gestolen is maar met de auto zijn of zomaar midden op straat in huilen uitbarstenโ€ฆ Welke โ€˜gekkeโ€™ acties heb jij allemaal gehad? ๐Ÿ™ˆ ๐Ÿ˜‚
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
61 reacties
Tahnee-25
2 maanden geleden
Hahah herkenbaar, ik moest kei hard janken omdat ik zoveel trek had in biefstuk, carpaccio en filet american ๐Ÿ˜‚
  • Rapporteren
MN89
2 maanden geleden
Een potje snoep in de koelkast gezet zonder dat ik er erg in had. Mijn vriend ineens, wat staat dit hier? Oeps haha. Bijna in tranen uitbarsten in de winkel als je favoriete fruitsap op is ๐Ÿ˜…. Zo'n zwangerschap het doet toch wat met je.
  • Rapporteren
Maeve266
2 maanden geleden
Huilen om stomme dingen terwijl je heel bewust bent dat het nergens om gaat... krijg nu pas echt last van hormonen (14+3).
  • Rapporteren
kayleighlb
2 maanden geleden
Ik heb echt helemaal niks tot nu toe. Ben normaal al een kalm en rustig persoon en stress nooit dus nu blijf ik dat ook. Ook nog niks kwijt geweest of iets dergelijks. Mag wel zo blijven van mij ๐Ÿ˜‚
  • Rapporteren
suleika
2 maanden geleden
Reactie op Tahnee-25
Hahah herkenbaar, ik moest kei hard janken omdat ik zoveel trek had in biefstuk, carpaccio en filet american ๐Ÿ˜‚
Ik ken het gevoel hahaha verlang er zoooooo erg na en dan je partner die gewoon even een broodje bij de bakker besteld met filet american ui en ei er op ๐Ÿคค๐Ÿคค๐Ÿคค
  • Rapporteren
Silvana87
2 maanden geleden
Ik ben morgen 19 weken en kan om de kleinste dingen huilen.. zelfs als mijn hond me lief aan kijkt biggelen de tranen over me wangen๐Ÿ™ˆ En gister had ik de pannenkoekenmix in de koelkast gezet en de melk in de kast๐Ÿ™ˆ En begin nu langzaam wat dingetjes te vergeten.. alles maar aan het opschrijven
  • Rapporteren
Samc
2 maanden geleden
Daar heb ik zeker ook last van. Laatst gingen mijn vriend en ik weer eens een keer patat eten. Dus ik naar de snackbar en doe mijn bestelling. Om er thuis pas achter te komen dat ik een familie formaat zak patat had gehaald (voor ongeveer 5 personen) terwijl we nog maar met zijn tweeรซn zijn. Vervolgens in tranen omdat we het niet op kregen.
  • Rapporteren
Annet1antje
2 maanden geleden
In huilen uitbarsten omdat ik niet genoeg water in de gieter had om alle planten water te geven. Voor de rest valt het gelukkig mee. Ben gewoon mijn onhandige zelf zoals mijn man het liefkozend noemt.
  • Rapporteren
Astrid Ve
2 maanden geleden
Reactie op Silvana87
Ik ben morgen 19 weken en kan om de kleinste dingen huilen.. zelfs als mijn hond me lief aan kijkt biggelen de tranen over me wangen๐Ÿ™ˆ En gister had ik de pannenkoekenmix in de koelkast gezet en de melk in de kast๐Ÿ™ˆ En begin nu langzaam wat dingetjes te vergeten.. alles maar aan het opschrijven
Ik heb gisteren de eiersalade tussen de koeken gevonden ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
  • Rapporteren
Silvana87
2 maanden geleden
Reactie op Astrid Ve
Ik heb gisteren de eiersalade tussen de koeken gevonden ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Hihihi ja ook zoiets! En dan nog huilen omdat je het dan niet meer kan eten๐Ÿ™ˆ๐Ÿ˜‚๐Ÿ™ˆ
  • Rapporteren
Lilianne
2 maanden geleden
Trek hebben in zelf gebakken cakejes. En dan geen 50 ml maar 500 ml water toevoegen. Daar gingen mijn cakejes. Ik heb wel even staan huilen omdat ik wist dat dit niks meer geworden ๐Ÿ˜‚
  • Rapporteren
Sisigirldebeste
2 maanden geleden
Hahaha oh dit is zo bekend! Autosleutels deo kipkruiden in de koelkast neerleggen met boodschappen doen altijd een ding vergeten gelukkig was dat maar een paar weken๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
  • Rapporteren
Sisigirldebeste
2 maanden geleden
Oh en een keer de auto kwijt ๐Ÿ˜‚ Was vergeten dat ik me man zelf had gevraagt of die mijn auto wou meenemen ๐Ÿ™ˆ
  • Rapporteren
Silvana87
2 maanden geleden
Oh en een keer de auto kwijt ๐Ÿ˜‚ Was vergeten dat ik me man zelf had gevraagt of die mijn auto wou meenemen ๐Ÿ™ˆ
Haha das t zelfde als met de fiets naar t winkelcentrum(2min fietsen) gaan en lopend terug en dan compleet overstuur omdat ze je fiets hebben gejat๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
  • Rapporteren
Amberlien
2 maanden geleden
Reactie op suleika
Ik ken het gevoel hahaha verlang er zoooooo erg na en dan je partner die gewoon even een broodje bij de bakker besteld met filet american ui en ei er op ๐Ÿคค๐Ÿคค๐Ÿคค
Oeh, die is mรฉga herkenbaar! Precies die drie dingen!!
  • Rapporteren
MommySammy96
2 maanden geleden
Hahahahaha, zo herkenbaar. Ik heb zo es zeker meer dan 15min. Zitten zoeken waar ik de auto had gezet. ๐Ÿ˜‚
  • Rapporteren
jbtd
2 maanden geleden
Reactie op Lilianne
Trek hebben in zelf gebakken cakejes. En dan geen 50 ml maar 500 ml water toevoegen. Daar gingen mijn cakejes. Ik heb wel even staan huilen omdat ik wist dat dit niks meer geworden ๐Ÿ˜‚
Dit deed ik gisteren bijna, bedacht me nog nรจt op tijd ๐Ÿ˜‚
  • Rapporteren
Amberlien
2 maanden geleden
Reactie op kayleighlb
Ik heb echt helemaal niks tot nu toe. Ben normaal al een kalm en rustig persoon en stress nooit dus nu blijf ik dat ook. Ook nog niks kwijt geweest of iets dergelijks. Mag wel zo blijven van mij ๐Ÿ˜‚
Ik hoop het voor je!!
  • Rapporteren
J_dc
2 maanden geleden
Normaal gezien altijd een heel rationeel persoon. 2u geleden mijn neefje naar mij zien lachen super gelukkig met een koekje in zijn hand en in barst in tranen uit omdat ik hem zรณ schattig en vertederend vind ๐Ÿ™„ hormonen ๐Ÿคฆ๐Ÿผโ€โ™€๏ธ Ook voor de kleinste dingen opeens tranen een gรฉรฉn stoppen aan, dan MOET het er even uit. Waarom? Geen enkel idee ๐Ÿคฃ
  • Rapporteren
Eekhoorn
2 maanden geleden
Ik twijfel aan van alles tegenwoordig en ben onoplettend Moet mezelf extra goed in de hand houden en alert zijn ๐Ÿ™ˆ
  • Rapporteren