96 Reacties

4 jaar geleden

Hahah herkenbaar, ik moest kei hard janken omdat ik zoveel trek had in biefstuk, carpaccio en filet american 😂

4 jaar geleden

Een potje snoep in de koelkast gezet zonder dat ik er erg in had. Mijn vriend ineens, wat staat dit hier? Oeps haha. Bijna in tranen uitbarsten in de winkel als je favoriete fruitsap op is 😅. Zo'n zwangerschap het doet toch wat met je.

4 jaar geleden

Huilen om stomme dingen terwijl je heel bewust bent dat het nergens om gaat... krijg nu pas echt last van hormonen (14+3).

4 jaar geleden

Ik heb echt helemaal niks tot nu toe. Ben normaal al een kalm en rustig persoon en stress nooit dus nu blijf ik dat ook. Ook nog niks kwijt geweest of iets dergelijks. Mag wel zo blijven van mij 😂

4 jaar geleden

Reactie op Tahnee-25

Hahah herkenbaar, ik moest kei hard janken omdat ik zoveel trek had in bief ...
Ik ken het gevoel hahaha verlang er zoooooo erg na en dan je partner die gewoon even een broodje bij de bakker besteld met filet american ui en ei er op 🤤🤤🤤

4 jaar geleden

Ik ben morgen 19 weken en kan om de kleinste dingen huilen.. zelfs als mijn hond me lief aan kijkt biggelen de tranen over me wangen🙈 En gister had ik de pannenkoekenmix in de koelkast gezet en de melk in de kast🙈 En begin nu langzaam wat dingetjes te vergeten.. alles maar aan het opschrijven

4 jaar geleden

Daar heb ik zeker ook last van. Laatst gingen mijn vriend en ik weer eens een keer patat eten. Dus ik naar de snackbar en doe mijn bestelling. Om er thuis pas achter te komen dat ik een familie formaat zak patat had gehaald (voor ongeveer 5 personen) terwijl we nog maar met zijn tweeën zijn. Vervolgens in tranen omdat we het niet op kregen.

4 jaar geleden

In huilen uitbarsten omdat ik niet genoeg water in de gieter had om alle planten water te geven. Voor de rest valt het gelukkig mee. Ben gewoon mijn onhandige zelf zoals mijn man het liefkozend noemt.

4 jaar geleden

Reactie op mommytobe87

Ik ben morgen 19 weken en kan om de kleinste dingen huilen.. zelfs als mijn ...
Ik heb gisteren de eiersalade tussen de koeken gevonden 😂😂

4 jaar geleden

Reactie op Astrid Ve

Ik heb gisteren de eiersalade tussen de koeken gevonden 😂😂
Hihihi ja ook zoiets! En dan nog huilen omdat je het dan niet meer kan eten🙈😂🙈

4 jaar geleden

Trek hebben in zelf gebakken cakejes. En dan geen 50 ml maar 500 ml water toevoegen. Daar gingen mijn cakejes. Ik heb wel even staan huilen omdat ik wist dat dit niks meer geworden 😂

4 jaar geleden

Hahaha oh dit is zo bekend! Autosleutels deo kipkruiden in de koelkast neerleggen met boodschappen doen altijd een ding vergeten gelukkig was dat maar een paar weken😂😂

4 jaar geleden

Oh en een keer de auto kwijt 😂 Was vergeten dat ik me man zelf had gevraagt of die mijn auto wou meenemen 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Ellis_

Oh en een keer de auto kwijt 😂 Was vergeten dat ik me man zelf had gevraa ...
Haha das t zelfde als met de fiets naar t winkelcentrum(2min fietsen) gaan en lopend terug en dan compleet overstuur omdat ze je fiets hebben gejat😂😂

4 jaar geleden

Reactie op suleika

Ik ken het gevoel hahaha verlang er zoooooo erg na en dan je partner die ge ...
Oeh, die is méga herkenbaar! Precies die drie dingen!!

4 jaar geleden

Hahahahaha, zo herkenbaar. Ik heb zo es zeker meer dan 15min. Zitten zoeken waar ik de auto had gezet. 😂

4 jaar geleden

Reactie op Lilianne

Trek hebben in zelf gebakken cakejes. En dan geen 50 ml maar 500 ml water t ...
Dit deed ik gisteren bijna, bedacht me nog nèt op tijd 😂

4 jaar geleden

Reactie op kayleighlb

Ik heb echt helemaal niks tot nu toe. Ben normaal al een kalm en rustig per ...
Ik hoop het voor je!!

4 jaar geleden

Normaal gezien altijd een heel rationeel persoon. 2u geleden mijn neefje naar mij zien lachen super gelukkig met een koekje in zijn hand en in barst in tranen uit omdat ik hem zó schattig en vertederend vind 🙄 hormonen 🤦🏼‍♀️ Ook voor de kleinste dingen opeens tranen een géén stoppen aan, dan MOET het er even uit. Waarom? Geen enkel idee 🤣

4 jaar geleden

Ik twijfel aan van alles tegenwoordig en ben onoplettend Moet mezelf extra goed in de hand houden en alert zijn 🙈