96 Reacties

4 jaar geleden

Je man raar aankijken wanneer die 2 soorten kleuren Skittles door elkaar eet. En niet soort per soort eet 🙈

4 jaar geleden

Ik vergeet vooral m’n zinnen af te maken, tot grote ergernissen van m’n vriend 🤣 Of dan denk ik ergens aan en dan begin ik er ineens een verhaal over te vertellen en dan kwaad worden als vriendlief het niet snapt 🙈. Gelukkig kunnen we er na de tijd samen wel om lachen

4 jaar geleden

Ik vergeet vooral tijdens mn verhaal benamingen voor dingen of namen van mensen. Ik ben altijd goed met namen geweest en soms zit ik een verhaal te vertellen en dan moet ik echt diep graven voor ik weer weet hoe iets of iemand heet. Of als we in de winkel staan en ik bedenk me nog iets wat we moeten hebben maar kan dan echt niet op de naam komen.. mn vriend is er ondertussen aan gewend en zegt dan "ik hoor 't wel he als je het weer weet" 😂 verder ben ik niet zo vergeet achtig. En heb nog geen gekke dingen gedaan. Wel enorme nesteldrang sinds deze week. Alles moet schoon en opgeruimd. Ben nu 19+2 weken

4 jaar geleden

Bij de supermarkt zilveruitjes zien staan en zo’n hevige drang hebben om ze op te eten... (normaal eet ik dat niet). ergerde me kapot aan de langere rij bij de kassa, zo ongeduldig. Toen ik in de auto zat hield ik het niet meer en trok ik de pot open. Dus onderweg naar huis zilveruitjes zitten eten🤪🤪

4 jaar geleden

Reactie op Annemiek1990

Ik vergeet vooral tijdens mn verhaal benamingen voor dingen of namen van me ...
Herkenbaar. Ik ben ook om de haverklap woorden en namen kwijt. Om vervolgens 3 uur later uit het niks de naam de te roepen. Mijn vriend kan er gelukkig ook om lachen hoewel hij soms geen idee heeft waar of over wie ik het heb 🤣

4 jaar geleden

Overal mijn telefoon laten slingeren en niet meer terug kunnen vinden. Niet op namen kunnen komen, afspraken vergeten.....

4 jaar geleden

Ontroostbaar verdrietig zijn omdat mijn avocado (er staat toch "ready to eat" op?!) niet rijp is én er schimmel op mijn courgette zit.

4 jaar geleden

Waar zullen we beginnen 😂 Tijden lopen zoeken naar de autosleutel die ik in mijn hand heb. Niet op woorden komen, de simpelste zelfs. ❤️ met een D schrijven, ligt als licht schrijven 😅 Emotioneel worden van aandoenlijke koppies en zielige reclames en ga zo maar door 😆

4 jaar geleden

Reactie op Bouwkampie

Overal mijn telefoon laten slingeren en niet meer terug kunnen vinden. Niet ...
Heel herkenbaar deze, alledrie🙈

4 jaar geleden

Reactie op MommySammy96

Hahahahaha, zo herkenbaar. Ik heb zo es zeker meer dan 15min. Zitten zoeke ...
Ja precies dat! Gisteren nog met een overvolle boodschappenkar 10min zoekend en briesend door de garage gelopen op zoek naar m’n auto....

4 jaar geleden

Ik moest huilen omdat ik schapen zag rennen naar een kindje die bij het hek stond te roepen... achteraf dacht ik echt WTF gebeurde er 🙈

4 jaar geleden

Ik moest laatst huilen bij een TLC programma over dikke mensen die willen afvallen. 1 van de 2 lukte het om genoeg af te vallen om geopereerd te worden aan haar maag en ik was zo ontroerd dat ik moest huilen. Lijkt misschien niet gek maar we hebben het hier over TLC😆

4 jaar geleden

Oh verschrikkelijk dat vergeten. We zijn aan het verbouwen, alles in gepakt en ik heb de opladers van de telefoons apart gelegd omdat we die nodig hebben. Kan ze nergens weer vinden 🙈

4 jaar geleden

Een weekendje weg gaan en mn koffer vergeten met kleding 😅 ja ik ben zeer vergeetachtig geworden

4 jaar geleden

Gans in paniek en in het midden van de h&m staan wenen omdat ik mijn vriend niet vond en dacht dat hij weg was zonder mij. Om hem dan blij met een nieuwe trui uit het pashokje te zien komen... 🙈🙋🏻‍♀️#hormonenwatzijndat?

4 jaar geleden

Huilen zoals een klein kind omdat ik mn vriend miste die was gaan voetballen en men vinger sneed aan karton. Als ik er naar keek werd het huilen erger. Dat en augurken 😊

4 jaar geleden

De koppen van het jumbo persoon afbijten omdat alles wat ik had bedacht te gaan eten op was. Geen gesneden andijvie, geen Mexicaanse groente, melk op en ze hadden de gel niet van mijn vriend. Huilen toen ik eindelijk thuis was... 😅

4 jaar geleden

In de appie tot 3x toe mijn karretje uitgeladen op de band en weer terug in de kar, omdat ik weer wat vergeten was 🙈 daarna nog eens alles uit mn handen laten vallen bij het inladen van de auto....

4 jaar geleden

Wat herkenbaar allemaal! Ik erger mij aan iedereen die maar in de weg loopt... Zoals in de supermarkt, kledingzaak enzf. Ik schreeuwde van het weekend nog in de AH een vrouw na die tegen mijn kar aan botste of ze tegenwoordig geen sorry meer kunnen zeggen. Ik heb zo'n kort lontje en kan mijzelf moelijk beheersen😢. Maar goed nog 18 weken te gaan hahahha

4 jaar geleden

Reactie op Bobske

Wat herkenbaar allemaal! Ik erger mij aan iedereen die maar in de weg loopt ...
Haha, dat korte lontje is herkenbaar. Vervelend kan dat zij he. Vooral ook voor jezelf. Want soms zit je jezelf er echt mee in de weg 😖