96 Reacties

4 jaar geleden

Vandaag de ramen gewassen.. in plaats van alles reiniger, gooide ik zo mijn glas sap door het sopje heen 🤦‍♀️ stond naast elkaar op het aanrecht..

3 jaar geleden

Een nieuw groot pak chocomel open maken en dan gewoon de dop weggooien, er zelf iets later achter komen dat je net de dop hebt weggegooid en vervolgens zó hard moeten lachen om je eigen actie dat je er spontaan moet van huilen. En dan weer lachen, en weer huilen en vervolgens niet meer weet of je nou aan het huilen of aan het lachen bent. Jippie hormonen🙋🏼‍♀️🤭😅

3 jaar geleden

Mijn fiets laten staan met de sleutel van het slot en het kettingslot erin 😭 die zie ik niet meer terug

3 jaar geleden

Reactie op Em2022

Niet echt een gekke actie, maar de laatste weken kan ik echt ineens huilen ...
Ik heb een beetje in m'n broek geplast van het lachen😂😂 heel herkenbaar

3 jaar geleden

Van de week de Playstation controller van mijn man onder de senseo gelegd omdat hij nog wel een kop koffie wou. Hij kwam terug van de wc en was echt helemaal verbaast dat z'n controller weg was en ik zeg ook gewoon: jaa moet je je zooi maar gewoon opruimen. Hij wou verder koffie zetten en komt terug met controller in z'n handen. Ik weet nog steeds niet wat fout is gegaan in m'n hoofd😂😂

3 jaar geleden

Heel hard schreeuwen naar een vogel die een aangereden duif aanviel en daarna als een klein kind zitten huilen 🙈😂

3 jaar geleden

Van de week had ik onder de tafel opgeruimd man lief had nog een zakje met nootjes voor savonds maar ik had dit zo opgeruimd dat t niet in t zicht stond kom ik 10 min later uit de keuken staan ze weer in mn zicht omdat hij even wat wilde pakken onder de tafel en dus alles weer verschoven had begin ik me toch te huilen omdat hij ze weer verplaatst had😂😂 en dan zijn gezicht erbij ga je nou echt huilen om een verschoven zakje pindas hahaha 😂 tja 1 van de 100 rare dingen wat hormonen met je doen🎉😂

3 jaar geleden

Lekker een stukje gaan fietsen en bij het de straat in fietsen bedenken waar je de huissleutel nou ook al weer had gelaten....uhhh op de garagedeur😅😅😅

3 jaar geleden

Huilen omdat de garage geen leenfiets meer heeft omdat je hem had moeten reserveren en je dus naar huis moet lopen omdat niemand je kan halen. Heb het nog niet eerder gehad dat ik overmand werd door emoties en nogmaals ben ik heel makkelijk en laat ik alles van me af glijden dus ik was verbaasd over mezelf.

3 jaar geleden

Printer weer in de kast willen zetten en dan voor een geopende vriezer deur staan met je printer in je handen🙈 duurde een paar tellen voor ik t door had

3 jaar geleden

Ik ben afgelopen maandag mijn pincode vergeten. Het is inmiddels bijna vrijdag en ik weet hem nog steeds niet🙄

3 jaar geleden

Reactie op KatrienDuck

Ik ben afgelopen maandag mijn pincode vergeten. Het is inmiddels bijna vrij ...
Ohhh, dat had ik twee dagen geleden met mijn postcode!!? Echt vaag 😳 Moest hem uiteindelijk opzoeken, ik kon er écht niet op komen.

3 jaar geleden

Bakboter door de sla doen in plaats van de fles sla dressing🤣🤣🤣🤣

3 jaar geleden

Met je hond naar de dierenarts gaan, al meer dan een jaar dezelfde dierenarts. En dan vandaag besluiten om door de stromende regen te gaan lopen naar een hele andere praktijk. Nog nooit eerder binnen geweest, ik werd ook wel raar aangekeken daar😂

3 jaar geleden

De voordeur open willen doen met het knopje van de autosleutel. En dan ook gewoon een paar keer op het knopje duwen voordat ik doorhad wat ik deed... 😀

3 jaar geleden

Sokken van mijn man perongeluk in de prullenbak gegooit in plaats van in de wasmand😂 geen idee hoe.. Met een verbaasd gezicht pakt hij ze eruit en zegt zijn dit mijn sokken? heb je ze nou gewoon weggegooid?! Uhmm nee? Wat doen die daar?😂🤦‍♀️

3 jaar geleden

Twee keer in een maand tijd je telefoon laten vallen en allebei de keren het beeldscherm kapot 😭😭😭

3 jaar geleden

Reactie op BAJ

De voordeur open willen doen met het knopje van de autosleutel. En dan ook ...
Ja dat had ik laatst ook! Helemaal top als de knipper lichten van je auto dan ook aangaan op het moment dat je die knop indrukt en iedereen die voorbij bij loopt zich afvraagt wat je aan het doen bent. 😂 Ik schaamde me dood.... haha

3 jaar geleden

Reactie op Merel-Janique

Ja dat had ik laatst ook! Helemaal top als de knipper lichten van je auto d ...
Hahaha ja oh zo bekend wij hebben 2 auto's de ene heeft wel een knopje de andere niet en ik stond natuurlijk bij die zonder het knopje om te proberen of die open ging Wel een leuk gezicht voor voorbij gangers natuurlijk want de auto ernaast ging open en dicht open en dicht schaaam !!🙈

3 jaar geleden

Ik had gister zelf gemaakte pizza’s gemaakt had er 5 totaal mooie gemaakt en uiteindelijk kwam de pizza van mijzelf wat denk je ja tranen met tuiten en boos zijn omdat de kaas op je eigen pizza te donker was geworden achteraf kon ik er om lachen.