8 Reacties

10 maanden geleden

Goeiemorgen! Heel goed dat je het meteen goed schoon gemaakt hebt, verder gewoon goed in de gaten houden en bij zwelling, roodheid om de wondjes of andere gekke symptomen zeker contact opnemen met de huisarts. Ik ben dierenartsassistente, dus heel vaak gekke wondjes door oa katten gehad, meestal is er gelukkig niks aan de hand. 😊👍

10 maanden geleden

Reactie op FemkevdV

Goeiemorgen! Heel goed dat je het meteen goed schoon gemaakt hebt, verder g ...
Dit! Mijn broertje heeft kattenkrabziekte gehad wat resulteerde in een abces in een lymfeklier. Duurde even voor men erachter was waarom hij een bult in zijn nek/hals had en waarom die steeds groter werd. Het abces is onder narcose verwijderd. Maar ik ben zelf ook eens gekrabd door en kat en ik heb alleen een klein litteken.

10 maanden geleden

Reactie op Ekein

Dit! Mijn broertje heeft kattenkrabziekte gehad wat resulteerde in een ab ...
Had je broertje ook nog andere klachten, behalve de bult in zijn nek.

10 maanden geleden

Reactie op Ekein

Dit! Mijn broertje heeft kattenkrabziekte gehad wat resulteerde in een ab ...
Oh en wilde nog vragen op welke plek op zijn lichaam hij gekrabd was toen?

10 maanden geleden

Reactie op Babybabyy

Had je broertje ook nog andere klachten, behalve de bult in zijn nek.