11 Reacties

5 jaar geleden

Mij dochter is 5 maanden en 2 weken bijna. Ik geef haar al brood en een keer per week ei en pindakaas. Kip(gekookt) met aardappel en beetje boter vind ze heel lekker Met wat kleine stukjes erin Wortel groente hapjes gaan er ok goed in. Of aardappel met broccoli en kip Je mag bijna alles geven als je kindje goed kan slikken

5 jaar geleden

Onze dochtwr is 6 maanden en eet eig alles wel heeft geen witlof of andijvi op, ik kijk meestal wat er jn de potjes zit van die leeftijd en dat maak ik dan of haal potje. Ze eet ook brood met boter En ei doe ik even roerei van maken en dan door groentehap Pindakaas door fruithap Vlees/vis krijgt ze ook hier krijft ze groentehap met groente, aardappel/rijst of pasta en vlees/vis

5 jaar geleden

Denk dat je de kalender van kind en gezin kan terug vinden op de site met wat ze mogen eten volgens leeftijd. Mijn zoontje eet. Wortelen, tomaat, pompoen, witloof, suikerbonen, courgette, broccoli, bloemkool,...

5 jaar geleden

Bedankt voor jullie reactie!!

5 jaar geleden

Hoe maak je die kip dan klein dat het te eten is voor ze?

5 jaar geleden

Hier reeds gegeven: - broccoli/wortel/aardappel - pompoen/pasta - chinese kool/rijst -zoete aardappel/pastinaak - wortel/aardappel - venkel/wortel/aardappel - spinazi/ aardappel(was geen succes) - witloof/aardappel/peer - rijst/wortel/pastinaak - courgette/aardappel/tomaat - rapen/wortel/aardappel - rapen/zoete aardappel Morgen op het menu: rode biet/appel en aardappel. Misschien dat ik wat meer puut de groenten moet geven en niet altijd mengen maar dit waren de geslaagde combos tot nu toe.

5 jaar geleden

Reactie op Chants

Hoe maak je die kip dan klein dat het te eten is voor ze?
Ik doe alles door samen in de blender met beetje kookvocht. Ik maak niet alles meer heel fijn laat het nu wat grover

5 jaar geleden

Reactie op Shesparkles

Hier reeds gegeven: - broccoli/wortel/aardappel - pompoen/pasta - chinese k ...
Mooie combi鈥檚!! Ik ben juist begonnen met enkele smaken. Maar dit is een mooie inspiratie voor me voor juist de combihapjes 馃槉

5 jaar geleden

Reactie op priscilla1989

Onze dochtwr is 6 maanden en eet eig alles wel heeft geen witlof of andijvi ...
Zo doen wij het ook, met tot nu toe goed resultaat! We hebben een goede eter.

5 jaar geleden

Reactie op Shesparkles

Hier reeds gegeven: - broccoli/wortel/aardappel - pompoen/pasta - chinese k ...
Wow mooie menu's 馃憤馃徎

5 jaar geleden

Reactie op priscilla1989

Ik doe alles door samen in de blender met beetje kookvocht. Ik maak niet al ...
Doe je de kip ook met kookvocht of doe je hem eerst in de gas mat water of in de oven??