Hoii!
Ons kleintje heeft opt achterhoofd zo een vreemde uitstekende pluk haar die overal bovenuit komt haha, op haar kruintje zeg maar. Vraag me af of jullie je babytjes haar al hebben geknipt?
Onze ukkepuk wordt vrijdag 12 maart geknipt. Heeft bovenop haar bovenop z鈥檔 hoofdje wat harder groeit. Een matje bovenop z鈥檔 hoofd ipv in z鈥檔 nek 馃槀 ben erg benieuwd!
Ons kindje heeft heel veel haar. We hebben twee weken geleden de achterkant een beetje bijgeknipt, omdat de achterkant ongelijk was door het liggen. Meer heb ik er nog niet aan gedaan, ik vind het er zo leuk uitzien 鉂わ笍
Had mijn zoontje van nu 7 maanden, met 4 maanden al kaal geschoren hij bleef keurig zitten en keek naar het haar die op de grond viel. 陌n de zomer gaat het er nogmaals vanaf. 馃槃
Hier ook zo'n gekke lange lok, ik laat hem zitten.. hopelijk kan het straks bij een staartje in. Wel heb ik 2lange plukken achter haar oren geknipt, die hingen in haar nek en heb ik nu op 1lijn met de achterkant
Nu 7 maanden en vorige week voor het eerst met de tondeuze op de langste stand (zodat het niet per ongeluk mis kon gaan haha). Onze vent had zoveel haar dat je er inmiddels een staartje van kon maken. Nu weer een wat korter koppie.
Gelukkig ben ik zelf kapster en hoefde mijn zoontje geen lockdown kapsel haha gewoon een puntje eraf gehaald van zn enorme bos met krullen. Hij was 7 maanden toen ik hem knipte
Hier hetzelfde 馃槅. Na het opdrogen van zijn haar na het douchen zag hij er soms uit als de baby uit de Incredibles (met iets meer haar). Toevallig hebben we afgelopen weekend zijn lange pluk bijgeknipt. Ik vind het stukken beter zo 馃槉
Ons mannetje heeft best lange haartjes en ook soms nog langere plukjes aan de zijkant en zelfs een matje haha maar ik ga het niet knippen (wel over nagedacht oma en tante zijn allebei kapsters) maar vind het schattig staan en naar mijn mening hoeft een baby鈥檛je van 8 maandjes nog geen echt kapseltje te hebben.
Hier met 4 maanden al geknipt bij de kapper en met 6,5 maand zelf geknipt 馃槄 en hij gaat volgende week weer naar de kapper om het netjes te krijgen, zelf is het toch net wat schever h猫.. en het is alweer lang genoeg, hij heeft veel haar en groeit flink! Plus vind het bij een jongen toch wel netter als het wat korter is.