12 Reacties

5 jaar geleden

Bij your little miss kun je hele leuke bestellen!!! Vaak ook acties net kortingen of een suprise box. Mijn dochtertje heeft al geregeld klipjes in en het staat zo schattig!!

5 jaar geleden

Pas geleden mn telefoon leeg gehaald dus kan geen hele goede foto laten zien. Maar ik bestel ze vaak bij haarspeldjes.com. zijn erg leuk, ook voor kindjes met nog weinig en fijn haar. Blijven goed zitten馃憤馃徎

5 jaar geleden

Reactie op Mindl

Bij your little miss kun je hele leuke bestellen!!! Vaak ook acties net kor ...
Volgens mij is dat hetzelfde als haarspeldjes.com.. er staan dezelfde foto's en de site heeft dezelfde opmaak馃榿

5 jaar geleden

Blijven ze ook echt goed zitten? Ben bang dat ze toch ineens in de mond verdwijnen. Begrijp dat ze sowieso met slapen uitgaan..

5 jaar geleden

Reactie op Mindl

Wat een leuke kleertjes ook. Waar heb je dat vandaan?

5 jaar geleden

Reactie op Smt82

Volgens mij is dat hetzelfde als haarspeldjes.com.. er staan dezelfde foto' ...
Klopt馃槀

5 jaar geleden

Wat een leuke kleertjes ook. Waar heb je dat vandaan?
Jurkje en legging zijn van de H&M en vestje is van prenatal 馃グ

5 jaar geleden

Reactie op Nvo

Blijven ze ook echt goed zitten? Ben bang dat ze toch ineens in de mond ver ...
Mijn meisje zit er niet aan, en blijven goed zitten. Alleen als ze moe is en in haar ogen wrijft dan wrijft se soms over haar hele hoofd.. dan willen ze nog wel eens uit gaan. Maar ze pakt ze nooit op. Meestal zie ik het dan ook gebeuren en haal ik hem weg. Met slapen idd uit. Als we thuis blijven doe ik vaak niet eens een knopje in. Alleen als we weggaan.. en dan ben je er toch steeds bij 馃槉

5 jaar geleden

Reactie op Mindl

Wat n leuk outfitje! Waar heb je de kleertjes gehaald? :)

5 jaar geleden

Insta : bylho. Allemaal strikjes en bandjes . Ze draagt ze al sinds geboorte ! Geweldig

5 jaar geleden

Reactie op Babybabyy

Wat n leuk outfitje! Waar heb je de kleertjes gehaald? :)
Het vestje is van prenatal en het jurkje en legging zijn van de H&M 馃グ

5 jaar geleden

Reactie op Smt82

Mijn meisje zit er niet aan, en blijven goed zitten. Alleen als ze moe is e ...
Ik kom er op terug!! Geen speldjes meer in zodra ze in de box gaat! Ik was gelukkig in de kamer en hoor haar ineens kokhalzen terwijl ze op haar rug ligt, dacht eerst er komt een beetje eten omhoog maar dit ging wel langer door dan anders.. Zie ik ineens een paniek in haar oogjes, dus ik til haar op en draai haar op haar buik.. komt ineens een knipje uit haar mondje vallen!馃槻馃ズ馃槺 Pfff wat ben ik geschrokken zeg! Zo blij dat ik in de kamer was en niet even naar het toilet! Heb ff zitten janken zeg! 馃槗馃槩