24 Reacties

5 jaar geleden

Pff ik word er ook knettergek van.. overal echt letterlijk OVERAL vind ik haren 😩 Deze keer is het erger dan bij mijn eerste zwangerschap.. helaas geen tips..

5 jaar geleden

Geven jullie borstvoeding?

5 jaar geleden

Gezond blijven eten. Evt extra vitamine nemen. En neit teveel stylen of krullen met een warmte apparaat Je verliest nu de haren die je tijdens je zwangerschap niet verloor je mag ongeveer 30% perdag verliezen na een bevalling. Stopt vanzelf weer. Bij mij is het tegenovergestelde. Mijn haar brak af tijdens de zwangerschap word nu gelukkig weer wat sterker.

5 jaar geleden

Ik borstel mijn haren nu iets vaker, anders heb ik ze overal liggen. Verder heb ik ze nu vaker in een vlecht (voor de moeder met langer haar) waardoor ik de verspreiding van mijn haar n beetje beperk 😅

5 jaar geleden

Ik laat ook echt óveral haren achter! Vind het op zich niet erg dat ik ze verlies, gaat gewoon weer terug naar normaal. Ben wel heel benieuwd hoe lang het duurt voor ik weer de normale hoeveelheid verlies

5 jaar geleden

Ik lees graag even mee. Niet normaal hoeveel haar ik verlies. Ze liggen overal en denk soms na het douchen blijft er nog wel wat over?!

5 jaar geleden

Rijstwater, rijstwater en nog eens rijstwater. Doet wonderen hier! Per week groeien mijn haren tot 2-3 cm🥳❤️

5 jaar geleden

Reactie op maryke-24

Rijstwater, rijstwater en nog eens rijstwater. Doet wonderen hier! Per week ...
3 cm per week ?

5 jaar geleden

Reactie op BabyJaRo

3 cm per week ?
Ja🥰

5 jaar geleden

Reactie op maryke-24

Wauw 2-3 centimeter per week dat wil ik ook doen🤩 Maar misschien een domme vraag, maar hoe doe je het drink je het of was je je haar in rijstwater?

5 jaar geleden

,

5 jaar geleden

Reactie op maryke-24

wat is rijstwater?

5 jaar geleden

Wauw 2-3 centimeter per week dat wil ik ook doen🤩 Maar misschien een domme ...
❤️ Nee, ik drink het niet. Doe een kop rijst in een kom en vul deze aan met warm water 💧 En begin de rijst gedurende 10-15 min. te masseren tot de water mooi wit wordt. Giet alles in een bokaal, (zowel water als rijst) 24 uur in koelkast laten. Volgende dag zeef je het rijstwater en giet je het over in een sprayfles. ❤️ Gebruik; Spray je haar met rijstwater. Laat het zo lang mogelijk intrekken. (Min. half uurtje) Nadien uitspoelen...

5 jaar geleden

Borstvoedende en behoorlijke haar uitval.. puntjes knippen is een must. Tip! Geen knot of strakke vlechten of staart als je gaat slapen! Houd je haar los of een losse vlecht of staart

5 jaar geleden

Reactie op maryke-24

❤️ Nee, ik drink het niet. Doe een kop rijst in een kom en vul deze aan met ...
Ah dank je wel voor de uitleg❤️

5 jaar geleden

Hier ook sinds een week haaruitval, niet normaal! Bij mijn eerste had ik het ook. Ik borstel maar gewoon veel in de hoop dat ik het meeste in de borstel vang. We moeten er even doorheen. Na mijn eerste zwangerschap kwamen na de uitval in één keer alle nieuwe haren tegelijk door, zag er niet uit zo'n soort pony haha. Maar had daarna dikker haar dan voor mijn zwangerschap!

5 jaar geleden

Reactie op Anna82

Hier ook sinds een week haaruitval, niet normaal! Bij mijn eerste had ik he ...
Omg dikker haar dan ervoor?! Wat super! Ik hoop dit ook voor mezelf 😅

5 jaar geleden

Hi! Hier ook onwijs veel haaruitval. Weet iemand hoe lang deze periode duurt? Ben bang dat ik niks over hou.:-(

5 jaar geleden

Ah dank je wel voor de uitleg❤️
heel graag gedaan🥰❤️❤️❤️

5 jaar geleden

Reactie op maryke-24

Hoevaak herhaal je dit? ☺️