51 Reacties

6 jaar geleden

Hoe weet je wat je waardes zijn?!

6 jaar geleden

Ik had 104 en kwam overeen met 4w zwanger

6 jaar geleden

Wat fijn dat het toch geen miskraam blijkt te zijn!! (Ik heb meegelezen in je andere topic) - ik heb geen ervaring verder met bloedprikken voor hcg niveau, maar wil je even een voorspoedige zwangerschap wensen 😊

6 jaar geleden

Hoe weet je wat je waardes zijn?!
Die krijg je toch mee als je naar de huisarts gaat?

6 jaar geleden

Aangezien ik me erg zorgen maakte over de zwangerschap door de sterke bloeding ben ik naar mijn huisarts gegaan. Deze heeft mijn bloed genomen en de waarde laten controleren. Blijkbaar zou mijn waarde zeer laag zijn.

6 jaar geleden

Reactie op Niki85

Wat fijn dat het toch geen miskraam blijkt te zijn!! (Ik heb meegelezen in ...
Dank je Niki! Helaas kan de huisarts een miskraam nog niet uitsluiten door de zeer lage waarde. Volgende week weer bloed laten nemen en hopen dat deze mooi oploopt.

6 jaar geleden

Na een miskraam was ik zo onzeker, dus heb bloed laten prikken. Toevallig heb ik vandaag de bloeduitslag. Hcg 19791 😳 Ben volgens mij nu 6 + 5, dus mijn waarden zijn dan wel weer heel hoog. De assistente zei aan de telefoon; meer dan 5 is zwanger, en rond 6 weken moet het iets van 1100 zijn minstens volgens mij. Je kunt op internet vinden hoe hoog je waarden in welke week ongeveer moeten zijn. Heeft de dokter er bij jou niks van gezegd?

6 jaar geleden

Reactie op do_otje

Na een miskraam was ik zo onzeker, dus heb bloed laten prikken. Toevallig h ...
Ik vond deze op 24Baby

6 jaar geleden

Ik zat met precies 4 weken op 164.3. Volgens mij is het per persoon wel enorm verschillend! Het belangrijkste is dat het elke 40 tot 70 uur verdubbeld (ter vergelijking: mijn hcg-waarde met 3+4 weken zat op 53.6). Mag je terugkomen voor een tweede bloedtest?

6 jaar geleden

Mijn hcg waarde was meer als 10000 en als het goed is ben ik morgen 6 weken!

6 jaar geleden