51 Reacties

6 jaar geleden

Hoe weet je wat je waardes zijn?!

6 jaar geleden

Ik had 104 en kwam overeen met 4w zwanger

6 jaar geleden

Wat fijn dat het toch geen miskraam blijkt te zijn!! (Ik heb meegelezen in je andere topic) - ik heb geen ervaring verder met bloedprikken voor hcg niveau, maar wil je even een voorspoedige zwangerschap wensen 😊

6 jaar geleden

Hoe weet je wat je waardes zijn?!
Die krijg je toch mee als je naar de huisarts gaat?

6 jaar geleden

Aangezien ik me erg zorgen maakte over de zwangerschap door de sterke bloeding ben ik naar mijn huisarts gegaan. Deze heeft mijn bloed genomen en de waarde laten controleren. Blijkbaar zou mijn waarde zeer laag zijn.

6 jaar geleden

Reactie op Niki85

Wat fijn dat het toch geen miskraam blijkt te zijn!! (Ik heb meegelezen in ...
Dank je Niki! Helaas kan de huisarts een miskraam nog niet uitsluiten door de zeer lage waarde. Volgende week weer bloed laten nemen en hopen dat deze mooi oploopt.

6 jaar geleden

Na een miskraam was ik zo onzeker, dus heb bloed laten prikken. Toevallig heb ik vandaag de bloeduitslag. Hcg 19791 😳 Ben volgens mij nu 6 + 5, dus mijn waarden zijn dan wel weer heel hoog. De assistente zei aan de telefoon; meer dan 5 is zwanger, en rond 6 weken moet het iets van 1100 zijn minstens volgens mij. Je kunt op internet vinden hoe hoog je waarden in welke week ongeveer moeten zijn. Heeft de dokter er bij jou niks van gezegd?

6 jaar geleden

Reactie op do_otje

Na een miskraam was ik zo onzeker, dus heb bloed laten prikken. Toevallig h ...
Ik vond deze op 24Baby

6 jaar geleden

Ik zat met precies 4 weken op 164.3. Volgens mij is het per persoon wel enorm verschillend! Het belangrijkste is dat het elke 40 tot 70 uur verdubbeld (ter vergelijking: mijn hcg-waarde met 3+4 weken zat op 53.6). Mag je terugkomen voor een tweede bloedtest?

6 jaar geleden

Mijn hcg waarde was meer als 10000 en als het goed is ben ik morgen 6 weken!

6 jaar geleden

Ik had 150 op 4 weken en nu op 7 weken 6510. Straatwaarde maakt eigenlijk niet uit,het is de stijging die telt.

6 jaar geleden

Mijn waarde was met 6+3 dagen 5952. Ik zou me er niet te druk om maken en afwachten of het gestegen is bij de volgende onderzoek! Het is bij iedereen vrouw anders.

6 jaar geleden

Ik zat met precies 4 weken op 164.3. Volgens mij is het per persoon wel eno ...
Ja, volgende week mag ik terug.

6 jaar geleden

Reactie op Gerlon

Ik merk dat ik door vele reacties hier op het forum onzeker raak.. Sinds een week zit ik hier niet zoveel meer op en merk ik dat ik wat rustiger ben.. je gaat je vergelijken met iedereen wat voor onrust kan zorgen.. wat waarschijnlijk niet eens nodig is.

6 jaar geleden

Reactie op Gerlon

Ik hoop op een mooie stijging voor je! 🤗👶

6 jaar geleden

Reactie op Saba27

Ik merk dat ik door vele reacties hier op het forum onzeker raak.. Sinds ee ...
Ja, klopt echt... Ik heb ‘t ook... Aan de ene kant heel fijn om een beetje van anderen te horen, aan de andere kant zorgt ‘t ook voor onzekerheid, wat misschien inderdaad helemaal niet nodig is.

6 jaar geleden

22 oktober (ik bleek toen 3 weken en 3 dagen te zijn was mij hcg 70 28 oktober 4 weken en 2 dagen was mijn hcg 1422 (Ik ben bij de gyne 3 dagen teruggezet dus als ik rekende vanaf mijn laatste menstruatie was ik normaal 3 dagen verder dan hierboven)

6 jaar geleden

Laten jullie geregeld bloed nemen voor de hcg ?

6 jaar geleden

Reactie op Kimmeke429

Laten jullie geregeld bloed nemen voor de hcg ?
Ik moest na een paar dagen eens terugkomen om te kijken of het goed steeg

6 jaar geleden

Reactie op Mommy03072020

Ik moest na een paar dagen eens terugkomen om te kijken of het goed steeg
Mmm ok... 2 wkn geleden had ik 45 maar de dokter zei niet van opnieuw te controleren moet wel voor 6 december een nuchtere bloednames doen om te zien met de suiker...