3 Reacties
één jaar geleden
Geen tips maar hier ok veel driftbuien na wakker woorden, gek van woord ik soms
één jaar geleden
Ik zou zeggen: laat het even rusten en geef zijn speentje terug!
Ik heb het bij mijn dochter geprobeerd toen ze net 2 jaar was. Huilen, tranen met tuiten en echt niet in slaap komen.
Uiteindelijk hebben we niet doorgezet omdat we merkte dat ze er echt nog niet klaar voor was.
Nu een half jaar later hebben we haar één week voor de echte datum haar klaargestoomd dat we de speentjes aan de babytjes gingen geven.
We benoemde dit heel vaak. Wel 3/4 keer per dag.
Toen de definitieve datum er was, hebben we de speentjes in een grote envelop gedaan en ze op de post gestuurd (naar opa en oma opgestuurd haha)😜
Helemaal zelf de speentjes in de envelop doen, de envelop dicht maken, een postzegel kopen, erop plakken en zelf de speentjes in de brievenbus gestopt.
We hebben haar geen enkele keer over de speen gehoord en is er nu al ‘n hele maand vanaf. Ze was er nu dus echt klaar voor👍😊
Vanaf volgende week gaan we beginnen met het bespreken over de luiers. We gaan haar dan een hele week klaarstomen dat de luiertjes ook naar de babytjes moeten omdat zij anders in hun broek plassen en ze het nodig hebben omdat ze nog heel klein zijn en onze dochter al heel groot is😊
Benieuwd of dit ook een succes gaat zijn.
Heel veel succes! En mijn tip is dus: laat het eventjes los😘