41 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben ook standaard gegeven.. Lieke had vooral heel erg last van krampjes.. nu heeft ze comfort+ En dat gaat een stuk beter😁

5 jaar geleden

Mijn dochter krijgt kruidvat nummer 1 en poept elke dag rond 5 uur een lekkere luier !!

5 jaar geleden

Wij hebben Hero comfort ivm krampjes, dit geef ik in combinatie met borstvoeding. Werkt hier heel goed. 2 tot 3 keer per dag een poepluier, maar dat verschilt heel erg per kindje. Enige wat iritant is, is dat de speen af en toe verstopt gaat zitten omdat de voeding wat dikker is.

5 jaar geleden

Reactie op Bonitaderidder

Mijn dochter krijgt kruidvat nummer 1 en poept elke dag rond 5 uur een lekk ...
Die hebben wij in het begin ook gehad, maar toen kreeg ze juist harde ontlasting helaas. Dus zijn we op aanraden van de verloskundige naar hero overgegaan

5 jaar geleden

Ik gebruik zelf Little Steps van Nestlé. Het is sinds februari op de markt en bevat alle vitamines die je kleine nodig heeft. Bovendien heeft het GEEN palmolie, dus is ook nog eens goed voor het milieu en de inheemse stammen in het Amazonegebied. Mn kleine heeft nauwelijks last van krampjes en ze is gezond (8 weken oud).

5 jaar geleden

Deze.

5 jaar geleden

Reactie op xanna

Wij hebben Hero comfort ivm krampjes, dit geef ik in combinatie met borstvo ...
Welke fles en speen gebruik je? Wij hebben nu difrax en dit gaat op een enkele verstopping na goed

5 jaar geleden

Ohja en mn dochter heeft elke dag minstens 2 poepluiers. Dus dat gaat gewoon goed

5 jaar geleden

Heeft ze er echt last van? De darmen zijn nog niet helemaal gerijpt dus het kan sowieso nog wat slechter gaan. Mijn zoontje heeft soms ook een dag geen poepluier (geen hero overigens) maar ik hoef zelf ook niet iedere dag. En hij heeft verder geen krampjes en hoet ook niet te huilen tijdens het poepen.

5 jaar geleden

Reactie op R-25

Heeft ze er echt last van? De darmen zijn nog niet helemaal gerijpt dus het ...
Ja vaak als ze een wind moet laten begint ze daarna echt te schreeuwen, gestrekte beentjes. Is echt heel zielig om te zien. Is ook niet erg als het een dag niet is, maar ze had van de week bijna 3 dagen niets gedaan en dat deed haar heel veel pijn

5 jaar geleden

Ik zie de topic en inderdaad onze meid had daar door ook moeilijk ontlasting en veel terug geven ook na half uur als we haar in bed deden wij zijn overgestapt naar hero comfort en gaat nu perfect goede ontlasting en geeft niks meer terug kwa spugen wij zijn er zeer tevreden over

5 jaar geleden

Wij zijn overgestapt op Nutrilon Omneo en ze is heel tevreden, verzadigd en krampjes en spugen zijn minimaal nu :)

5 jaar geleden

Reactie op Ralitsa

Deze.
Die hebben wij ook. Ze doet het er hier ook super op. Wij dikken het alleen in

5 jaar geleden

Reactie op jennn91

Ja vaak als ze een wind moet laten begint ze daarna echt te schreeuwen, ges ...
Aah dat is echt zielig ja!

5 jaar geleden

Ik gebruik vanaf begin de Hero standaard en mijn zoontje doet het er erg goed op! Poept soms elke dag en anders om de dag en heeft geen last van krampjes.. dus bij mij gaat het wel goed☺️

5 jaar geleden

Reactie op Esje28081

Die hebben wij ook. Ze doet het er hier ook super op. Wij dikken het alleen ...
Ja ik vind m geweldig. Met wat dikken jullie t in? JBM?

5 jaar geleden

Reactie op Ralitsa

Ja ik vind m geweldig. Met wat dikken jullie t in? JBM?
Ja, we doen er een schepje in dan is die nog te doen voor haar met meer dan dat dan weigert mevrouw de fles. 🤦‍♀️

5 jaar geleden

Wij bleken van de kraamzorg uit hero standaard te hebben gekregen echter had ze soms krampjes snachts (bv was niet genoeg dus ze kreeg soms 1 soms 2x flesje kv) en toen heb ik nadat de pakjes van de kraamzorg op waren per ongeluk nutrasense versie gekocht (kruidvat verkocht geen standaard en ik wist niet dat er 2 soorten waren) maar sinds dien geen kraampjes meer! Achteraf na 2 weken kwamen we er pas achter dat ze eerst standaard had gehad.. nutrasense is wel een stuk duurder maar ze doet het goed! Groeit als kool drinkt goed geeft eigelijk nooit melk terug (nu 2x gehad in 13 weken) ook geen last van reflux! Poepluiers waren toen we helemaal overgingen op of wel minder ze poepte toen opeens maar 2x pw maar cb vond dat niet erg minimaal 2 a 3 luiers per week kan ieder mens is daar anders in.. nu inmiddels poept ze om de dag en dat is prima volgens cb

5 jaar geleden

Kijk is naar Hipp. Hier zitten een stuk minder toevoegingen in dan alle andere merken. In nutrilon zit zelfs een opende stof die ook in redbul zit!! Er zijn stoffen verplicht in alle opvolgmelk en er zijn stoffen die worden toegevoegd en geen nut hebben maar wel geaccepteerd worden. Hipp is ook een stuk minder zoet. Echt een aanrader!

5 jaar geleden

Ik ook vanaf begin Hero geen problemen 😊