10 Reacties
4 jaar geleden
Ik doe vaak savonds na het douchen of in bad gaan een schone romper aan. De dag erna het zelfde. Dus wel elke dag een schone , maar niet savonds en dan direct sochtends weer. Pyjama laat ik 2 nachtjes aan en dan krijgt ze een schone
4 jaar geleden
Na het in bad gaan s avonds een schone en dan hangt het er vanaf hoe de nacht gegaan is. Of als de romper wat ruikt gaat er zeker een nieuwe aan. Iedere dag sowieso schone kleding ook. Maar in principe doet ze dus met 1 romper 1 dag. Als alles goed gaat. En soms dus ook 2. Het hangt ook wel een beetje van je kindje af denk ik. Als die van mij bv best wel heeft gezweet heeft ze er dan ook 2 aan. Haar pyjama doe ik meestal iets van 3 dagen en dan wisselen.
VRIEND
4 jaar geleden
Melanie (mijn dochter) is vanavond in bad geweest.
Heeft daarna nog een toetje gegeten dus haar rompertje is wat vies . Dan krijgt ze morgenvroeg een schone aan.
Anders pas de dag erop (donderdag ochtend zeg maar ).
Of als hij savonds heel vies is in de avond (morgen dus) licht een beetje aan hoe vies hij is.
En pyjama doe ik 2 nachtjes mee slapen en dan in de was
Eigenlijk krijgt ze elke dag een schone romper
Behalve als ze de avond er voor in bad is geweest niet.
Sorry voor het lange verhaal 馃ぃ馃檲.
4 jaar geleden
Ik doe in de ochtend een schone romper en in de avond voor het slapen gaan een schone romper. Overdag als kleren een beetje vies lijken, weer lekker een nieuw schoon setje aan. Vind het om kleden zelf ook veel te leuk om te doen;)
4 jaar geleden
Hier krijgt ze elke avond een schone romper na het badderen of douchen en elke avond een schone pyjama, ik zelf trek ook geen 2x dezelfde pyjama/nachtkleding aan om eerlijk te zijn dus me dochter krijgt ook gewoon elke dag schoon en kwa kleding draagt ze 1 dag of t einde van de dag schoon of vies is t gaat gewoon in de was en is t zo dat halverwegen de dag iets goed vuil is wat ze aan heeft krijgt ze gewoon wat anders aan en dat gebeurt geregeld ben niet zo meuterig als t op kliederen etc aankomt ze moeten lekker kind zijn hoor haha , zoals mijn moeder altijd zegt de wasmachine staat gereed馃槀en staat hier dan ook geen dag stil馃き
4 jaar geleden
Hier krijgt ze 's ochtends een schone romper, behalve als ze de avond ervoor in bad is geweest. Als ze in bad is geweest krijgt ze een schone pyjama, dus dat is 2x per week. Vaker gaat ze niet in bad omdat ik dat niet goed vind voor haar huid...alleen wel extra als ze erg vies geworden is op de opvang of van een ontplofte luier natuurlijk 馃槄
4 jaar geleden
Mijn zoontje van 13 maanden krijgt nu een hemd en boxershort aan. Hij lekt regelmatig door aan de voorkant omdat hij soms ineens veel plast. Dus nu hoef ik steeds alleen zijn onderbroek te verschonen. Zijn hemd houdt hij dan meestal 2 dagen aan.
Met kleren kijk ik meestal of ze erg vies zijn of niet. Zijn broekjes kan hij meestal wel nog een dag aan en zijn shirt is sowieso vaak te vies om nog een dag te dragen 馃ぃ sokjes heeft hij in huis nooit aan, meestal blote voetjes dus als we weggaan draagt hij zijn sokjes. Die gaan dus wel in de was als we veel weg geweest zijn die dag en anders niet.
4 jaar geleden
Je moet sowieso doen waar jij je goed bij voelt en lak hebben aan wat anderen hiervan vinden.
Hier elke avond een schone romper. Soms in de ochtend ook nog als de luier is doorgelekt en dan was ik mijn zoontje ook even. Pyjama meestal 2/3 nachtjes, mits bij doorlekken natuurlijk. Om de dag ik bad en elke dag schone kleren. Af en toe een broek 2 dagen als ie nog schoon is.