Dochter (ruim 10 maanden) heeft 2 ondertanden. Onder sinds 1,5 maand ook een pintje zichtbaar van een nieuwe tand. Voor de rest nog niks. Is dat normaal?
Ons dochter heeft 8 tandjes en is momenteel kiezen aan het doorkrijgen ( vermoed ik) ik heb we al gehoord dat dit heel veel verschilt per kind en zolang er voor 15maand 1 tand doorstaat er geen reden tot paniek is.
Ons zoontje is morgen tien maanden en heeft wel geteld nog helemaal niets haha 😂😂
Het schijnt heel normaal te zijn, want ik heb al meerdere topics hierover gelezen op meerdere forums.
Nora heeft heel lang gwn haar 2 onderste gehad. Nu 2 weken terug plots de 2 onderste ernaast? Jaja.... In een kleine week tijd... Ook die 4 boven in 1 keer. Dus met andere woorden 6 tergelijk. Het kan plots snel gaan. 😂 Denk dat het maar vanaf 9 maand is dat de tanden boven kunnen komen. Dus 10 maand is nog niet laat.
dochter hier 9.5 maand.. loopt al wel, maar nog geen tandjes haha. in Alles zit gewoon veel verschil en de gemiddeldws liggen ver uit een. geen zorgen maken
Haha hier nog niks! Volgende week is ze 11 maanden. Maar vandaag voelde ik aan haar ondergebit iets scherps! Maar er is nog niets te zien. Kan dit een puntje zijn? 🥴🤣
Ons zoontje is morgen tien maanden en heeft wel geteld nog helemaal niets h ...
Hier ook dochter van 10 maanden zonder tanden. Ik zie wel dat er nu een begint door te komen. Ze eet bijna niks en drinkt ook heel slecht. Verder groene zure ontlasting en vaak jengelig. Dus de eerste komt er nu pas aan.
Hier nu 8 tanden. 4 onder en 4 boven. Ik heb wel eens gelezen van een kindje wat pas met 1.5 jaar eerste tandjes kreeg. Net als met lopen, ze doen het allemaal op hun eigen tempo 😉