51 Reacties

3 jaar geleden

Ons dochter heeft 8 tandjes en is momenteel kiezen aan het doorkrijgen ( vermoed ik) ik heb we al gehoord dat dit heel veel verschilt per kind en zolang er voor 15maand 1 tand doorstaat er geen reden tot paniek is.

3 jaar geleden

Ons zoontje is morgen tien maanden en heeft wel geteld nog helemaal niets haha 😂😂 Het schijnt heel normaal te zijn, want ik heb al meerdere topics hierover gelezen op meerdere forums.

3 jaar geleden

Iedere baby gaat op zijn/haar eigen tempo! Geen zorgen!

3 jaar geleden

Hier het zelfde, vind het wel schattig en een komisch gezicht die 2 onder tandjes 😅

3 jaar geleden

Nora heeft heel lang gwn haar 2 onderste gehad. Nu 2 weken terug plots de 2 onderste ernaast? Jaja.... In een kleine week tijd... Ook die 4 boven in 1 keer. Dus met andere woorden 6 tergelijk. Het kan plots snel gaan. 😂 Denk dat het maar vanaf 9 maand is dat de tanden boven kunnen komen. Dus 10 maand is nog niet laat.

3 jaar geleden

Hier ook alleen 2 ondertandjes! Idd heel grappig gezicht 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Brutaila

Nora heeft heel lang gwn haar 2 onderste gehad. Nu 2 weken terug plots de 2 ...
Mijn dochter had 2 boventandjes rond 6 maand al :) 2 tandjes onderaan op 3.5 maand.

3 jaar geleden

Hier een dametje van 10 maanden die nu 8 tandjes heeft.

3 jaar geleden

dochter hier 9.5 maand.. loopt al wel, maar nog geen tandjes haha. in Alles zit gewoon veel verschil en de gemiddeldws liggen ver uit een. geen zorgen maken

3 jaar geleden

Maak je niet te druk! Ieder kindje groeit op zijn eigen manier. Hier nu 5 tandjes waarvan 3 tegelijk. Das ook niet alles 😟

3 jaar geleden

Vandaag 10 maanden en 2 onder tandjes 😍

3 jaar geleden

Komt wel, niet druk om maken. Dex is 10,5 mnd en heeft nu 8 tanden. Mijn oudste begon pas met 9 mnd met z’n eerste tandjes.

3 jaar geleden

Zoontje is 10 maand en heeft 8 tandjes nu. 4 onder, 4 boven. Staan er al goed door.

3 jaar geleden

Hier ook nog helemaal niks, nada, noppes! Denk steeds wel wat te zien maar dat is al maanden zo 😅 Komt vanzelf denk ik dan maar...

3 jaar geleden

Haha hier nog niks! Volgende week is ze 11 maanden. Maar vandaag voelde ik aan haar ondergebit iets scherps! Maar er is nog niets te zien. Kan dit een puntje zijn? 🥴🤣

3 jaar geleden

Hier 2 ondertanden en boven komen er nu 4 tegelijk door 😱

3 jaar geleden

Reactie op Astrid32

Ons zoontje is morgen tien maanden en heeft wel geteld nog helemaal niets h ...
Hier ook dochter van 10 maanden zonder tanden. Ik zie wel dat er nu een begint door te komen. Ze eet bijna niks en drinkt ook heel slecht. Verder groene zure ontlasting en vaak jengelig. Dus de eerste komt er nu pas aan.

3 jaar geleden

Hier nu 8 tanden. 4 onder en 4 boven. Ik heb wel eens gelezen van een kindje wat pas met 1.5 jaar eerste tandjes kreeg. Net als met lopen, ze doen het allemaal op hun eigen tempo 😉

3 jaar geleden

Mijn baby is tien maanden en heeft zes tanden. De zevende is bijna door.

3 jaar geleden

Onze dochter is net 10 maand en heeft al 8 tandjes. 4 boven en 4 onder. Onze dame was er vroeg bij met haar tandjes