6 Reacties

2 jaar geleden

Zie je wel dat ze moe is? Het kan zijn dat ze minder slaap nodig hebben. Mijn zoontje wil soms ook niet naar bed terwijl hij altijd naar bed wou gaan zonder te huilen. Hij werd juist blij van naar bed gaan maar nu ook niet meer hoor. Alleen vandaag wel. Hij ging zelf eerder naar bed en zei ik ben zo moe. Opeens een hele zin uit het niets 🤣

2 jaar geleden

Ja, ze is zeker moe. Wordt meestal ook tussen half 6 en 6 wakker en tegen lunchtijd raakt de batterij op. Dus niet naar bed is geen optie...

2 jaar geleden

Mijn zoontje is ook net twee. Wil nu meestal wel en soms niet slapen. Ik denk dat hij het middagslaapje soms niet meer nodig heeft. Ik heb hem laatst ook voor het eerst een knuffeltje mee naar bed gegeven (zo'n doek met hoofd). Toen was hij niet meer alleen en ging zo slapen! En je zegt dat ze je uitprobeert. Heb je al geprobeerd om haar gewoon te laten razen? Als ze merkt dat jij niet reageert, stopt ze misschien en gaat ze liggen?

VRIEND

2 jaar geleden

Wij hebben dit ook gehad. Duurde 2 weken ongeveer. Wat een strijd steeds. Van de een op andere dag was het over en ging ze ineens weer een middagdutje doen zonder al teveel heisa. Heel veel succes 🍀 Het is zo vermoeiend.

2 jaar geleden

Reactie op Maria123

Wij hebben dit ook gehad. Duurde 2 weken ongeveer. Wat een strijd steeds. V ...
Goed om te horen 😉 nu de derde dag op rij compleet hysterisch. Ze sliep al 3 weken onder een laken maar zojuist ontdekte ze dat ze dr bed uit kan klimmen. Dat lijkt mij niet zo'n goed plan, ben erg bang dat ze hard op de grond valt. Dus maar weer slaapzak aangetrokken (vroeg ze ook om), maar nu gilt ze weer om haar lakentje. Enfin, als zij A zegt en ze krijgt A dan wil ze toch weer B enzovoorts. Ik laat haar dus maar even razen, ook om niet te toegeeflijk te zijn in haar uittesten. Hoe gingen jullie in die 2 weken met het krijsen om?

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Mam84

Goed om te horen 😉 nu de derde dag op rij compleet hysterisch. Ze sliep al ...
Ja wat een toestand he! Ik nam haar geregeld weer mee naar beneden. Ze was doodmoe, maar wou er niet aan toegeven. Dan liet ik haar beneden uitrazen en dan na een half uur weer terug naar boven in bed. Dan krijste ze nog wat, maar ging het slapen een stuk sneller. Hou vol, het komt goed 🍀