36 Reacties

5 jaar geleden

Quiche heb ik gemaakt :) 1 met geitenkaas en spinazie en zongedroogde tomaat en 1 met feta spinazie en zongedroogde tomaat ( mijn man lust geen geitenkaas ) maar geen glutenvrije...

5 jaar geleden

Recept had ik van ohmyfoodness

5 jaar geleden

Je kan ook wat lang houdbare producten kopen, bijv pot bruine bonen. Die gooi je in een pan, aardappeltje erbij en klaar. Sowieso zou ik meerdere porties maken van bijv pasta. Maar je zal in je kraamtijd ook gewoon een (glutenvrij) broodje eten met ei eten of een patatje.

5 jaar geleden

Ik heb hachee gemaakt voor in de vriezer, lekkere indiase of thaise currys waar je alleen nog rijst of bulgur of couscous bij moet koken, kipstroganov, soepen inderdaad, vulling voor wraps/ taco's/ burrito's.

5 jaar geleden

Reactie op Sanne136

Je kan ook wat lang houdbare producten kopen, bijv pot bruine bonen. Die go ...
Klopt, broodjes enz. kan altijd, maar wil het wel zo gezond mogelijk houden in die tijd 🙃 moeten tenslotte toch herstellen en weer weerstand opbouwen etc

5 jaar geleden

Ooh ja, en gehaktballetjes in tomatensaus met champignons, kun je met pasta eten, met broodjes en met rijst, met een lekkere verse salade erbij.

5 jaar geleden

Lasagne, pastasaus, chili con carne en andijviestamppot met spekjes heb ik nu :)

VRIEND

5 jaar geleden

Lasagne, pastasaus, chili con carne en andijviestamppot met spekjes heb ik ...
Andijvie stamppot 😃 Heerlijk!

5 jaar geleden

Soep en daar verschillende varianten van. Groente soep zeker goed om op kracht te komen

5 jaar geleden

Andijvie stamppot, goede! die gaat er ook op 🤗 chili vinden de darmen niet zo leuk denk ik 😂

5 jaar geleden

Stamppotten! Wat 'n heerlijk ideeee! 👌🏼😍 Nu al trek in haha

5 jaar geleden

Varieaties van oven schotels. Weet alleen niet of dat gluttenvrij kan. Als je los gehakt opbakt en broccolli kookt en Al van te voren gebakken aardappeltjes in de diepvries doet. Hoeft je man het alleen nog per soort in een schaal te doen eerst laag gehakt. Dan aardschijfjes en daarop broccoli en dan kaas erover. Kan natuurlijk met van alles. Enige wat dan nog hoeft is in de oven.

5 jaar geleden

Had zelf spinazieschotel, Macaroni,soep,lasagna

5 jaar geleden

Lekker makkelijk idd hartige taart kan je nu al maken en invriezen.

5 jaar geleden

Ik heb een elektrische snelkookpan/hoge druk pan Ik prep al heel lang complete maaltijden voor (1x per maand minstens 30 maaltijden) in diepvries zakken Zometeen met de kraamweek kan de kraamzorg, mijn moeder of zonodig ikzelf (of mijn 8jarige) 1 zak uit de vriezer halen, zak legen in mn pan, instructies op de zak volgen en klaar is het eten Ik heb bijvoorbeeld meerdere soorten pasta sauzen, rijst gerechten, soepen, ingevroren

5 jaar geleden

Ratatouille, melanzane, en andere ovengerechten in van die aluminium bakken zodat ze zo in de oven kunnen, belegde glutenvrije pizza’s, ingevroren porties/ plakken glutenvrije bananencake en brood

5 jaar geleden

Ik heb alleen een lekkere spinazie broccoli soep in de vriezer :) denk dat ik straks nog pizza invries; verder gaan we makkelijk koken (kip vleugels met aardappeltjes uit de oven kost geen tijd als je de aardappelen gesneden van de supermarkt haalt). En een paar keer home cooked gerechten laten komen zoals https://www.marleenkookt.nl/cadeaubon/ https://www.yasemin.shop/service/about/

5 jaar geleden

Ik twijfel of ik het lekker zal vinden als het bevroren is geveest .... dus liever iets vers halen. De supermarkt heeft ook klare quiches en ook makkelijke verse gemaakt pasta’s waar je pasta, saus koopt en je moet het alleen nog verwarmen samen ...

5 jaar geleden

Reactie op Susanp

Ik twijfel of ik het lekker zal vinden als het bevroren is geveest .... dus ...
Zeker waar! Maar voor mij geen optie ivm glutenvrij ;)

5 jaar geleden

Jeetje wat fanatiek allemaal! Ik heb een blik soep, wat afbakbroodjes, pizza en 2 Iglo maaltijden ingeslagen en vond dat al veel. De winkels zijn elke dag (tot laat) open he, je (vriend/ma/buuf) kan ook echt wel gewoon boodschappen doen in de kraamweek en anders Thuisbezorgd.nl? 😉