Hallo dames!
Ik ga over 1,5 week met verlof en wil graag wat trakteren op het werk..
Aangezien de kleine er nog niet is, is beschuit met muisjes nog geen optie natuurlijk. Plus cupcakes met muisjes erin heb ik al gedaan als 'gender reveal'. Dus ik ben nu een beetje inspiratieloos!
Hebben jullie leuke ideeën? Kan ook een cadeautje zijn voor een lage prijs :)
Thanks!!
Ik heb besteld op www.geboortesnoepjes.nl je kunt dan daar het geslacht aanklikken en dan krijg je allemaal super leuke snoepjes/koekjes/cadeautjes in jouw kleur. Ik heb zelf deze zachte schuimpjes besteld (ik werk op het kinderdagverblijf) en doe ze dan in een zakje verpakken voor de kindjes. Zo krijg ik ook geen gezeur van ouders dat iedereen er aan heeft gezeten in deze corona tijd 😅 succes!
Waar werk je als ik vragen mag ? Ik werk bv op een kdv en heb badeendjes met een kaartje voor in de mandjes getrakteerd en rozijntjes om op te eten. En voor de collega's gewoon lekker een stuk taart 😄🎂
Ik ga dit maken maar dan met een gedichtje erbij...."voor de baby komt gaat juf nog even een tijdje niksen...in de tussentijd mag je zelf alvast je beschuit met muisjes fixen!"
Koekjes voor de helft in witte chocolade (met kleurstof afhankelijk van geslacht) dippen en daarna even door een bakje muisjes dippen. Ik had dit met mijn gender reveal gedaan in beide kleuren en dan met oreo's, mini stroopwafeltjes en lange vingers.
Ik heb dit gisteren gemaakt! Ga ik straks brengen. Wilde inderdaad ook wel wat doen maar moet wel coronaproof zijn dus vandaar per stuk verpakt. Enigszins makkelijk gehouden door kant en klaar cakejes te gebruiken, maar vond het wat veel werk om 100 stuks te bakken én apart in te pakken. Het is maar voor de aardigheid.
Zie dat je al cakejes had getrakteerd, dit kan je ook met mini roze koeken (of ierd anders doen). Witte chocopasta is wel een aanrader! Hoef je geen chocola te smelten
Ik wilde eerst een ijsje doen maar ga toch maar voor de bellenblaas met een kaartje eraan.
Ik werk op de bso en zit met de corona regels en een voedingsbeleid... Zoet trakteren mag niet en het beschuitje met muisjes wil ik graag voor na de bevalling bewaren..
Super leuk om te trakteren op je werk.
Mijn werk/collega's tonen geen interesse in mijn zwangerschap daarom geen traktatie op het werk.
Muffins met muisjes