46 Reacties

5 jaar geleden
Ik heb besteld op www.geboortesnoepjes.nl je kunt dan daar het geslacht aanklikken en dan krijg je allemaal super leuke snoepjes/koekjes/cadeautjes in jouw kleur. Ik heb zelf deze zachte schuimpjes besteld (ik werk op het kinderdagverblijf) en doe ze dan in een zakje verpakken voor de kindjes. Zo krijg ik ook geen gezeur van ouders dat iedereen er aan heeft gezeten in deze corona tijd 😅 succes!

5 jaar geleden
Ik heb dit gisteren gemaakt! Ga ik straks brengen. Wilde inderdaad ook wel wat doen maar moet wel coronaproof zijn dus vandaar per stuk verpakt. Enigszins makkelijk gehouden door kant en klaar cakejes te gebruiken, maar vond het wat veel werk om 100 stuks te bakken én apart in te pakken. Het is maar voor de aardigheid.
Zie dat je al cakejes had getrakteerd, dit kan je ook met mini roze koeken (of ierd anders doen). Witte chocopasta is wel een aanrader! Hoef je geen chocola te smelten

5 jaar geleden
Ik heb oreo koekjes in gesmolten chocolade getipt en daarop roze/witte muisjes erop en een kaartje erbij geschreven. Dit weg gezet op het werk

5 jaar geleden
Super leuk om te trakteren op je werk.
Mijn werk/collega's tonen geen interesse in mijn zwangerschap daarom geen traktatie op het werk.
Muffins met muisjes