46 Reacties

4 jaar geleden

Gewoon een appeltaart neerzetten met een paar (snoep) muizen erop.

4 jaar geleden

Ik heb besteld op www.geboortesnoepjes.nl je kunt dan daar het geslacht aanklikken en dan krijg je allemaal super leuke snoepjes/koekjes/cadeautjes in jouw kleur. Ik heb zelf deze zachte schuimpjes besteld (ik werk op het kinderdagverblijf) en doe ze dan in een zakje verpakken voor de kindjes. Zo krijg ik ook geen gezeur van ouders dat iedereen er aan heeft gezeten in deze corona tijd 😅 succes!

4 jaar geleden

Waar werk je als ik vragen mag ? Ik werk bv op een kdv en heb badeendjes met een kaartje voor in de mandjes getrakteerd en rozijntjes om op te eten. En voor de collega's gewoon lekker een stuk taart 😄🎂

4 jaar geleden

Ik ga dit maken maar dan met een gedichtje erbij...."voor de baby komt gaat juf nog even een tijdje niksen...in de tussentijd mag je zelf alvast je beschuit met muisjes fixen!"

4 jaar geleden

Deze kwam ik tegen op pinterest, misschien ook wel leuk😊

4 jaar geleden

Reactie op 15M

Waar werk je als ik vragen mag ? Ik werk bv op een kdv en heb badeendjes me ...
Ik werk voor een bedrijf waar verschillende bouw gerelateerde bedrijven onder vallen. Dus geen kids die ik hoef te trakteren 😉

4 jaar geleden

Reactie op Britt en Uk

Deze kwam ik tegen op pinterest, misschien ook wel leuk😊
Dit is wel super leuk zeg! :D

4 jaar geleden

Reactie op Mindl

Ik ga dit maken maar dan met een gedichtje erbij...."voor de baby komt gaat ...
Aaah wat schattig met dat eendje erbij!

4 jaar geleden

Koekjes voor de helft in witte chocolade (met kleurstof afhankelijk van geslacht) dippen en daarna even door een bakje muisjes dippen. Ik had dit met mijn gender reveal gedaan in beide kleuren en dan met oreo's, mini stroopwafeltjes en lange vingers.

4 jaar geleden

Ik had muisjes op negerzoenen gemaakt

4 jaar geleden

Ik heb dit gisteren gemaakt! Ga ik straks brengen. Wilde inderdaad ook wel wat doen maar moet wel coronaproof zijn dus vandaar per stuk verpakt. Enigszins makkelijk gehouden door kant en klaar cakejes te gebruiken, maar vond het wat veel werk om 100 stuks te bakken én apart in te pakken. Het is maar voor de aardigheid. Zie dat je al cakejes had getrakteerd, dit kan je ook met mini roze koeken (of ierd anders doen). Witte chocopasta is wel een aanrader! Hoef je geen chocola te smelten

4 jaar geleden

Ik heb getrakteerd op mini zakjes popcorn met een kaartje erbij: Almost ready to pop! We zien elkaar eind september weer. :)

4 jaar geleden

Ik wilde eerst een ijsje doen maar ga toch maar voor de bellenblaas met een kaartje eraan. Ik werk op de bso en zit met de corona regels en een voedingsbeleid... Zoet trakteren mag niet en het beschuitje met muisjes wil ik graag voor na de bevalling bewaren..

4 jaar geleden

Een pot met snoep sleutels neerzetten en die dingen vouwen tot speentjes 😊

4 jaar geleden

💙

4 jaar geleden

Voor ons derde kindje. Creatief met Nijntje :)

4 jaar geleden

Reactie op Aislynn

Ik heb getrakteerd op mini zakjes popcorn met een kaartje erbij: Almost rea ...
Leuk idee! Waar heb je die mini zakjes gehaald?

4 jaar geleden

Ik heb oreo koekjes in gesmolten chocolade getipt en daarop roze/witte muisjes erop en een kaartje erbij geschreven. Dit weg gezet op het werk

4 jaar geleden

Reactie op parveen

Leuk idee! Waar heb je die mini zakjes gehaald?
Wordt gewoon verkocht in de supermarkt. Ik had ze van Jumbo :)

4 jaar geleden

Super leuk om te trakteren op je werk. Mijn werk/collega's tonen geen interesse in mijn zwangerschap daarom geen traktatie op het werk. Muffins met muisjes