46 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op parveen
Dit ziet er heel lekker en gezellig uit zeg! Wat is het precies?
Hihi! Roze koeken met muisjes erop, stroopwafels met muisjes, slagroomsoesjes met muisjes en tompoucen met muisjes. Alles met witte chocolade gesmolten en dan door de muisjes gehaald. Het was echt super lekker! 🤩
4 jaar geleden
Ik denk dat ik geboortekoekjes.nl bestel op die website. Vond ze eerst best duur. Toen heb ik uitgerekend wat het kost om zelf cupcakes te maken en dat scheelde bijna niks, want dan heb je ook best veel van alles nodig.. En de moeite ervoor zie ik niet meer zitten. (40 kinderen en 20 collega's)
4 jaar geleden
Hi allemaal,
Deze discussie gaat nu off topic. Ik zal de reacties die off topic zijn verwijderen. Mocht het nodig zijn, dan wordt het topic ook gesloten.
Deel hier vooral je inspiratie voor leuke traktaties en laten we tegelijkertijd respectvol en lief blijven tegenover/voor elkaar. :)
Groetjes,
Laura
4 jaar geleden
Ik heb een moestuin samen met mijn vader en ze zijn allemaal dol op mijn eigen taarten die ik bak met de verse spullen. Dus had een rabarber aardbei crumble gemaakt en een grote pot slagroom zelf gemaakt. Als de baby is geboren doe ik geboortekoekjes met een naamstickertje er op. :)
één jaar geleden
Reactie op Relin
Ik had muisjes op negerzoenen gemaakt
Haal je de bovenkant eraf en dan dopen in de muisjes?