46 Reacties

4 jaar geleden

Chocolaatjes Coronaproof ingepakt. Besteld via www.geboortesnoepjes.nl

4 jaar geleden

Ik heb dit gemaakt vandaag!

4 jaar geleden

Reactie op Juli2020-meisje

Ik heb dit gemaakt vandaag!
Dit ziet er heel lekker en gezellig uit zeg! Wat is het precies?

4 jaar geleden

Ik heb dit getrakteerd vandaag!

4 jaar geleden

Met dit erin!

4 jaar geleden

Ik had dit roze bloem en doosje met roze snoepjes

4 jaar geleden

Reactie op parveen

Dit ziet er heel lekker en gezellig uit zeg! Wat is het precies?
Hihi! Roze koeken met muisjes erop, stroopwafels met muisjes, slagroomsoesjes met muisjes en tompoucen met muisjes. Alles met witte chocolade gesmolten en dan door de muisjes gehaald. Het was echt super lekker! 🤩

4 jaar geleden

Reactie op Aislynn

Ik heb getrakteerd op mini zakjes popcorn met een kaartje erbij: Almost rea ...
Super leuk idee, waar heb je de minizakjes gekocht?

4 jaar geleden

Reactie op Ky-24

Super leuk idee, waar heb je de minizakjes gekocht?
Wordt verkocht in de supermarkt bij de afdeling chips en popcorn. Ik heb het bij Jumbo gekocht 😊

4 jaar geleden

Ik denk dat ik geboortekoekjes.nl bestel op die website. Vond ze eerst best duur. Toen heb ik uitgerekend wat het kost om zelf cupcakes te maken en dat scheelde bijna niks, want dan heb je ook best veel van alles nodig.. En de moeite ervoor zie ik niet meer zitten. (40 kinderen en 20 collega's)

4 jaar geleden

Ik trakteer (baby) donuts!

4 jaar geleden

Hi allemaal, Deze discussie gaat nu off topic. Ik zal de reacties die off topic zijn verwijderen. Mocht het nodig zijn, dan wordt het topic ook gesloten. Deel hier vooral je inspiratie voor leuke traktaties en laten we tegelijkertijd respectvol en lief blijven tegenover/voor elkaar. :) Groetjes, Laura

4 jaar geleden

Ik heb een moestuin samen met mijn vader en ze zijn allemaal dol op mijn eigen taarten die ik bak met de verse spullen. Dus had een rabarber aardbei crumble gemaakt en een grote pot slagroom zelf gemaakt. Als de baby is geboren doe ik geboortekoekjes met een naamstickertje er op. :)

4 jaar geleden

Makkelijk en lekker!

één jaar geleden

Reactie op Relin

Ik had muisjes op negerzoenen gemaakt
Haal je de bovenkant eraf en dan dopen in de muisjes?