23 Reacties
6 jaar geleden
Ik heb geen ervaringen maar heb hetzelfde probleem dus lees even mee. Duim voor je dat ze is gedraaid of dat de versie lukt.
6 jaar geleden
Ik kreeg bij 32 weken te horen dat meneer in stuit lag. Gezien ik mogelijk thuis wil bevallen ook ernaar gaan kijken en besteld onder het mom van baad jet niet dan schaadt het niet. Onderzoeken zijn er positief over. Ik heb omgeveer 10 dagen moxa thuis gedaan en 1 keer per dag omgekeerde positie aangehouden voor 15 min. Ernaast iedere avond een babymuziek knuffel aangezet op de onderkant van mijn buik. Gisteren liggingsecho en meneer is gedraaid gelukkig. Of het hierdoor komt geen idee. Nu is het wel mijn tweede dus er is wat meer ruimte al aanwezig.
6 jaar geleden
Ik lees graag met je mee. Ik ben ook 35 weken en met 33 weken nog geen ingedaalde baby. Morgenavond de echo in de hoop dat ze juist ingedaald is. Ik heb de afgelopen weken oefeningen moeten doen de eerste drie van de site van spinningbabys daar staat veel info en schijnt goed te zijn voor het verruimen van het bekken wat kan helpen bij indalen en het vergemakkelijken van de bevalling. Ik doe ze elke avond. Een vriendin van mij had ook positieve geluiden gehoord over moxa therapie. En mocht ze niet gedraaid zijn wil ik er ook alles over weten. Net als jij hoop ik opnieuw op een thuisbevalling (bad) en eveneens het liefst geen keizersnee. Ik heb wel gehoord dat ze soms nog draaien vlak voor de bevalling. Soms zelfs ook juist in stuit dus wat dat betreft afwachten. Hopelijk is ze bij jou vandaag “gewoon” goed gedraaid. 🍀🤞🏻
6 jaar geleden
Ik kreeg met 30 weken te horen dat de kleine meid in stuit lag. Tussen 34 en 36 weken moxa therapie gedaan. De baby begon er heel veel van te bewegen maar helaas maakte ze niet de koprol. Van de week met de versie hebben ze haar wel kunnen draaien. Ik heb er wel vertrouwen in dat moxa er voor kan zorgen dat de baby draait.
6 jaar geleden