6 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb geen ervaring met reizen met peuter en een vliegreis, dus ik lees graag mee!
Maar de tips die ze bij mijn oppaskindjes altijd toepaste was (klein) nieuw divers speelgoed meenemen om ze entertainen indien dit nodig was. Eventueel ingepakt als cadeautje.
Een andere tip die ze hadden ging over pijn aan de oren tijdens het vliegen; een plastic bekertje met daarin een verwarmd doekje / washandje. En deze dan over de oorschelp zetten zeg maar. Het hielp bij hun altijd heel goed.
Hoe dan ook alvast heel veel plezier met je familie en geniet van jullie vakantie!
4 jaar geleden
Wij zijn op vakantie geweest naar Spanje, wij hebben de hamilton buggy, ideaal ding en niet duur. Veel kleine hapjes mee nemen, doosje rozijnen,koekjes in een bakje, knijpfruitje, tuit beker/ fles voor stijgen en dalen. Daarnaast was de tablet ideaal met filmpjes en liedjes. Kleurtjes en papier om te tekenen.
4 jaar geleden
Reactie op Lauwww
Wij zijn op vakantie geweest naar Spanje, wij hebben de hamilton buggy, ide ...
Ja wij hebben ook de hamilton, inderdaad een hele fijne en lichtgewicht buggy. Vergeet er heen hoes bij te komen, die wil je er wel omheen hebben tijdens het vliegen om beschadiging te voorkomen. Idd knijpfruit en fles, of iets op te kauwen tijdens stijgen/dalen. Gewoon lekker speelgoed mee, boekjes, alles om maar een beetje af te leiden.
Handig om mee te nemen zijn vochtige washandjes, zetpillen, neusspray, desinfecterende handgel, zakjes om de luier in te doen, thermoskan met warm water voor de fles (als je die nog geeft) is sneller dan vragen bij vliegtuig personeel en mag je meenemen voor de fles
4 jaar geleden
Buggy, deze: https://www.consumentenbond.nl/kinderwagen/producten/easywalker/mini-buggy
Ideale buggy, zacht en kan helemaal plat dus ideaal om te slapen. Ook kan de kap extra laag dus handig tegen zon en om het donker te maken voor het slapen.
Reisbedje: zo’n Deryan tentje. Wel even thuis even paar x in laten slapen voor het geval hij het eng of raar gaat vinden. Is wel echt ideaal ding!
- Voor de oren is de truc om je zoontje te laten drinken bij het opstijgen.
Wij hadden een flessenwarmer mee omdat wij in een hotelkamer zaten en het fijn vonden om op de kamer een papfles voor hem te kunnen maken. We hadden dat apparaatje en Bambix meegenomen.