5 Reacties
4 jaar geleden
Als je een draagzak hebt, zou ik deze meenemen voor in het vliegtuig dan hoeft de buggy niet mee of je moet er op wachten bij de gate.
Wij hadden de autostoel met een spanband aan de handkoffer vast gemaakt zodat ze veilig in het vliegtuig in de eigen stoel kan zitten( je moet dan wel een stoel extra huren). Ook handig voor als je een huurauto huurt.
Zomer kleding kun je het beste wel doen. Misschien hebben wij ook een vroege zomer dit jaar.
4 jaar geleden
Gewoon simpel doen. Kleding in primark kopen, niet duur en leuk. Mocht je meer kleding nodig hebben dan hebben ze daar ook (kleding)winkels. Draagzak met kind van +/- 12kilo? Oei! pas op op je rug. Een reisbuggy altijd handig. Maxi cosi lara2, yoyo of hamilton ( in action voor 69€). Veel plezier!
4 jaar geleden
Reactie op Dominika
Gewoon simpel doen. Kleding in primark kopen, niet duur en leuk. Mocht je m ...
Haha ja snap ik, maar ben benieuwd wat je nu allemaal mee neemt? Voor mn gevoel vergeet ik wel iets hier en daar. Draagzak heb ik niet en autostoel hebben we daar dus dat scheelt👌🏻 ik koop zelf altijd wat "blijvende" kleertjes ipv goedkoop alleen voor de zomer. Maar zal alvast wat leuke setjes aankopen vlak voor vertrek, die passen vast ook aankomende zomer
4 jaar geleden
Lekker zeg op vakantie!
Mijn lijstje:
- Lekker makkelijke zomerjurkjes, leggings en vestje/spijkerjasje.
- UV pakje (had zelf vaak vd Kruidvat maar die zullen ze nu nog niet verkopen denk ik. Misschien bij Zeeman of Hema?)
- Goede buggy. Wij zijn met onze oudste zoon op die leeftijd ook voor het eerst weg geweest en hebben toen deze https://www.consumentenbond.nl/kinderwagen/producten/easywalker/mini-buggy buggy gekocht. Ideaal want deze is lekker zacht en kan helemaal plat dus prima om in te slapen en de kap kan erg laag dus fijn tegen zon en om donker te maken voor middagslaapje. Mijn tip zal dus vooral zo’n soort buggy zijn.
Heb je huisje of hotel? In hotel mss een flessenwarmer om xtj fles warm te kunnen maken (papfles?) op je kamer.
- zonnehoedje
- wij hadden een mini zwembadje mee genomen zodat ie ook in de schaduw in een badje kon spelen.
Succes!
VRIEND
4 jaar geleden
Heeft ze al een eigen stoel? Of gaat ze op schoot in het vliegtuig? Anders zou ík geen auto stoel meenemen, als je een auto huurt op vakantie kun je die vaak voor een paar euro bij huren. Wij zijn in 1,5jr tijd inmiddels 3x op vakantie geweest met de kleine (2mnd; 1 jaar en 1,5 jr). Met 2mnd nog wel een draagzak meegenomen en kinderwagen ingecheckt maar daarna gewoon buggy mee tot aan de gate, die ligt altijd wel ergens klaar als je het vliegtuig uitkomt (nooit op hoeven wachten). Verder luiers voor de reis en misschien om de eerste dag door te komen (rest zou ík daar kopen, alleen maar extra bagage). Zomer kleertjes zou ík wel alvast kopen. Ik heb een zoontje dus vaak alleen shirtje en zwembroekje aan (of romper met kort broekje). Heb wel voor 10 dagen shirts meegenomen ivm knoeien (houdt niks schoon) en voor de avond een blouseje (of in jou geval een leuk jurkje). Ik heb geen uv badpak voor m’n zoontje, ook niet in Curaçao wel goed insmeren. Wat ík wel fijn vond zo’n klein opblaasbaar zwermbadje (nemen we mee naar het strand en vullen met beetje water kan ze heerlijk in de buurt spelen)