15 Reacties

2 jaar geleden

Wat fijn!! Mooi om te delen.

2 jaar geleden

Heerlijk 🥰 maar volgens mij heeft ze ook wel een heel mooi bed 😁

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Annemiek1990

Heerlijk 🥰 maar volgens mij heeft ze ook wel een heel mooi bed 😁
Dat heeft ze zeker🥰 ze is er helemaal weg van. En kan er zelf in en uit klimmen💪🏻

2 jaar geleden

Reactie op Carmenx

Dat heeft ze zeker🥰 ze is er helemaal weg van. En kan er zelf in en uit kl ...
Snap ik! Super leuk 🥰

2 jaar geleden

Wat knap! En een leuk bedje. Hebben jullie iets slims voor de uitgang gezet als ze slaapt, of lijkt dat maar?

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Sanniepannie1

Wat knap! En een leuk bedje. Hebben jullie iets slims voor de uitgang gez ...
We hebben een bedhekje gekocht wat je onder het matras doet met 2 poten zegmaar. Er zit maar een kleine opening maar omdat het bed wat hoger is ben ik toch bang dat ze eruit valt. Vandaar tijdelijk de uitvalbescherming. Tot we het vertrouwen hebben dat ze er niet uit valt

2 jaar geleden

Reactie op Carmenx

We hebben een bedhekje gekocht wat je onder het matras doet met 2 poten zeg ...
Als ik mag vragen waar het je dat rekje gehaald?

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op YvOnnnek

Als ik mag vragen waar het je dat rekje gehaald?
Bij mamaloes in breda. Je kunt ook via internet bestellen. Dit is hem https://www.mamaloesbabysjop.nl/cangaroo-baby-crib-barrier-beige-bedhekje?sqr=bedhekje Is hetzelfde in en uit elkaar te klappen als een campingbedje en van zacht materiaal

2 jaar geleden

Reactie op Carmenx

Bij mamaloes in breda. Je kunt ook via internet bestellen. Dit is hem https ...
Thanks heel erg bedankt was al even op zoek naar zoiets!

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op YvOnnnek

Thanks heel erg bedankt was al even op zoek naar zoiets!
Je klapt hem zo in en ee zit ook een tas bij. Dus ala je op vakantie gaat of je kindje gaat logeren dan is het inklappe. En in de tas en hij kan zo mee. Echt super handig! En kan onder elk matras😊

2 jaar geleden

Hoe merkte je dat jullie kindje hier klaar voor was? Als ik me in beeld dat ons kleine monster dat moet gaan doen, slaat toch lichtelijk de paniek 😅😂

2 jaar geleden

Reactie op Naomii

Hoe merkte je dat jullie kindje hier klaar voor was? Als ik me in beeld dat ...
Ik denk dat het enige goede antwoord is: wanneer jij er klaar voor bent 🤣 want die kleine donderstenen voelen het aan als je er zelf niet achter staat. Wij zijn bezig met z'n "grote" kamer in te richten en er staat al een meegroeibed. Hij vind het fantastisch om in die kamer te spelen en wil dan meteen in het bedje liggen. En dan maak ik er een spelletje van door hem een kusje te geven en zeg ik slaap lekker! En loop de kamer uit. En dan leg ik elke keer uit dat dit z'n nieuwe bed is en dat hij daar straks in mag gaan slapen. Wanneer dit zal zijn.. ik heb nog geen idee 🤣

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Naomii

Hoe merkte je dat jullie kindje hier klaar voor was? Als ik me in beeld dat ...
Aangezien ik nu 22 weken zwanger ben en we niet wilden dat ze de komst van de baby gaat associëren met het inleveren van haar knusse kamertje zijn we het gewoon gaan proberen. Moet er wel bij zeggen dat ze nooit der hele bed door gaat ook niet in der ledikant. Sochtends vinden we haar op de manier hoe we haar hebben weggelegd savonds. Ze is altijd een mega goede slaper geweest😳 nooit slaapregressies of iets dergelijks. Dit gaf ons vertrouwen dat ze het wel zou kunnen. Denk dat je het zelf het beste aanvoelt.

2 jaar geleden

Knappe hoor! Kei fijn dat het zo goed gaat! Waar is het bedje van als ik vragen mag?

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op jessynaomi

Knappe hoor! Kei fijn dat het zo goed gaat! Waar is het bedje van als ik vr ...
Wij hebben het bed overgenomen van een familie lid en er staat nergens een merk op sorry