9 Reacties

VRIEND

5 jaar geleden

Ja maar of je dat wilt is een tweede 😀😋

5 jaar geleden

Deze zijn ook lekker en makkelijk te maken https://www.mamas-mind.nl/bananenpannenkoek-recept-baby/

5 jaar geleden

Ja? Mij lijkt pannenkoeken veel toegevoegde suikers die je niet wilt?

5 jaar geleden

Ik zou er zelf niet voor kiezen ivm toevoegingen. Je kunt super makkelijk zelf pannenkoekjes baby-proof bakken, ik heb wat recepten. Zal ze even doorsturen

5 jaar geleden

Banaan pannenkoeken 1 ei 1 rijpe banaan (Room)boter Optioneel: geraspte appel Prak de banaan tot pap en kluts het ei erdoor, dit kan ook met een staafmixer of keukenmachine. Boter (of ander vet) laten smelten en op middelhoog vuur bakken. Als de bovenkant (bijna) droog is, kun je hem omdraaien Moedermelk pannenkoeken 100ml moedermelk 50gram (spelt) bloem 1 kleine banaan Mix de ingrediënten tot een glad beslag en bakken maar 😉 Deze hebben wij al eens gemaakt en zijn echt lekker! Je moet wel kleine pannenkoekjes maken anders is het niet stevig genoeg om vast te pakken. Dit kan ook met kunstvoeding is mij verteld maar dat hebben we nog niet geprobeerd. Ik heb eventueel nog meer recepten als je wilt 😁

5 jaar geleden

Reactie op Annemiek1990

Banaan pannenkoeken 1 ei 1 rijpe banaan (Room)boter Optioneel: geraspte app ...
Neem aan dat er bij de moedermelk/kunstmelk pannekoekjes nog wel een ei moet? ☺ En lekkere gerechtjes hoor! Ik zal binnenkort ook eens aan de bak! Hij vind een saaie omelet ook al lekker hihi.

5 jaar geleden

Reactie op Muske

Neem aan dat er bij de moedermelk/kunstmelk pannekoekjes nog wel een ei moe ...
Nee er gaat geen ei in 😁

5 jaar geleden

Ik heb hem een paar keer een pannenkoek gegeven. Hij krijgt verder geen suiker binnen via pap en baby koekjes dus ik dacht dat het wel okay was. Ik kwam er later achter dat er ook nog eens veel zout in zit dus vanaf nu maak ik ze zelf. Ik denk dat het af en toe kan maar het is geen gezonde optie

5 jaar geleden

Dankjewel voor alle reacties! Zeker de moeite waard om de recepten te proberen! Ik had de kant en klare in de koelkast liggen en dacht misschien kan ik mijn kleine er wat van aanbieden. Maar vers en zelf gemaakt zal vast goed in de smaak vallen