14 Reacties
6 jaar geleden
In de comode heb ik aan de ene kand luiers anderekand 1e plank alle rompertjes daar onder de hydrofiele doek, washandjes spuugdoekjes (die ook in de box beneden) wikkelhanddoeken.wij hebben een 3 deurs kleding kast dus veel ruimte ene kand hebben wij legkleding, schoenen, mutjes en tummy tub emmer andere kand hangkleding zoqls pakjes en vestjes de legplanken erboven hebben we de lakentjes, sloopjes, pjamatjes, boxpakjes, mantjes met sokjes, slaapzakjes. Onder in die kast hebben we een draagzak en een zitje voor de wagen als die groter is. Die dozen onder de hangkleding zijn kleerdjes van maar 74/80 wat ik heb gekregen van een vriendin.
Ik hoop dat je er iets aan hebt 😁

6 jaar geleden
In de bovenste la van mijn commode liggen luiers, katoenen doeken voor over het aankleedkussen, een mandje met haarspeldjes en een mandje met spulletjes zoals thermometer, kammetje, nagelschaartje, wattenstaafjes, dat soort meuk.
In de middelste la liggen zwemluiers, luierbroekjes (peuterdochter) en een logeerkoffertje.
In de onderste la ligt grote voorraad luiers (ik koop altijd maandboxen) en voorraad billendoekjes.
Op de plank boven de commode een mandje met zetpillen/thermometer/billencreme/zalf etc. Daar naast een tube haargel en elastiekjes/speldjes van peuterdochter.
Kleding ligt in de kledingkast 😄
6 jaar geleden
Mijn commode heeft drie lades. In de bovenste la heb ik links alle rompers van de maten die hij op het moment zal gaan dragen. Rechts heb ik alle hydrofiele doeken en washandjes op stapeltjes. Tweede la de voorraad luiers en billendoekjes. Derde la nog niks. In de kledingkast heb ik op de hanggedeelte met maathangers de truitjes en shirtjes op maat hangen. Op de liggedeelte heb ik de juiste maat broekjes en ernaast juiste maat boxpakjes. Achterin stapeltjes met de nog te grote kleding. Onderste plank al het beddengoed voor zijn ledikantje en hoezen voor aankleedkussen. Hopelijk geeft het wat ideetjes:)
6 jaar geleden
Ik heb alleen een dressoir in onze slaapkamer. Kleine komt bij ons slapen en heb dan geen extra kledingkast. Heb bovenin alle kleertjes alles op maat en soort in mandjes. Achter de voorste mandjes nog meer mandjes met de volgende maat. Onderin hydrofiele doeken, spuugdoekjes, aankleedkussenhoezen voorin en achterin beddengoed. Dan links nog zo een zelfde ruimte achter 2 nieuwe deurtjes. Daar zitten luiers, billendoekjes en voor nu spullen in die we straks nodig gaan hebben maar dan niet meer in het dressoir hoeven te liggen. Bovenop heb ik een mandje met verzorgongsproducten, een met luiers en denk dat de laatste ga vullen met kleertjes die ik klaar leg voor als er tijdena verschonen nieuwe nodig zijn. Zodat ik niet in de kast hoef te zoeken. Maar zullen in de praktijk zien wat ik dit keer handig vind. Bij dochter had ik een commode met Lades en wel apart een kledingkast.

6 jaar geleden
Reactie op SHH
Mag ik vragen hoe je die vind? Zit online te zoeken maar kom er niet op of ...
Die bakjes heten SKUBB
6 jaar geleden
Iemand die weet waar men mooie “kindermaat ordeners” verkoopt? Liefst online want ben van België..
6 jaar geleden
Iemand die weet waar men mooie “kindermaat ordeners” verkoopt? Liefst onlin ...