11 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb hetzelfde ik lees mee. Paar dagen oud. Maar soms schrik k ervan denk ik dat ie zich verslikt ofzo.

5 jaar geleden

zijn melk die terug omhoog komt?? mss hem wat hoger leggen.. zodat zijn melk niet terug vloeit? Als je twijfelt vraag het eens aan een vroedvrouw of anders nasr de pediater??

5 jaar geleden

Reactie op Miryam.asel

Ik heb hetzelfde ik lees mee. Paar dagen oud. Maar soms schrik k ervan denk ...
Inderdaad, hij slaapt in een bedje naast ons maar echt rustig slapen doe ik zelf niet. Constant kijk iknof hij nog wel genoeg adem kan halen.

5 jaar geleden

het zou inderdaad reflux kunnen zijn

5 jaar geleden

Handdoekje onder matras aan hoofdkant zodat hij ietsjes hoger ligt met zn hoofdje?

5 jaar geleden

Hier net hetzelfde... maar ook overdag. Toen ik het melde aan de kinder arts wist ze niet wat ik bedoelde dus ben ook nog geen info rijker geworden 🙄

5 jaar geleden

Reactie op Debu

zijn melk die terug omhoog komt?? mss hem wat hoger leggen.. zodat zijn mel ...
Jaa er komt indd soMs wat melk terug na boven. Spuugt ie zo helemaal uit

5 jaar geleden

Klinkt als reflux. Je zou kunnen proberen om z’n bedje aan het hoofdeinde iets hoger te zetten

5 jaar geleden

Als hij het alleen in de nacht doet, zou het dan niet aan het bedje liggen? Of slaapt hij in het zelfde bedje als overdag? Reflux roept iedereen meteen maar dat is onzin als hij het overdag niet doet.

5 jaar geleden

Reactie op Marleen86

Als hij het alleen in de nacht doet, zou het dan niet aan het bedje liggen ...
Hij slaapt overdag ook in dit bedje, dus ik denk niet dat het daar aan ligt.

5 jaar geleden

Paar dagen later. Hy doet het schrapen niet meer. Hy dronk blijkbaar gwn te veel of te snel en boerde niet goed. Nam meer te tijd nu en sinds dien niet meer opgevallen. Misschien moest ie ook nog wennen aan de melk.