32 Reacties

5 jaar geleden

Triptrap 😁

5 jaar geleden

Wij hebben deze. De Bloom Fresco. Echt geweldig.

5 jaar geleden

Wij hebben de kidsmill up. Super fijne stoel. Je hebt houten maar ook plastic bladen. Wij hebben het plastic blad erbij. Voordeel van deze stoel is dat je het blad naar achter kan klappen dus dan hangt hij zeg maar achter aan de stoel vast. Zit je ook niet steeds met een los blad.

5 jaar geleden

Ik had bij mijn eerste dezelfde. Met hetzelfde probleem. Wat ik deed is de zijkanten opvallen met de sierkussens van onze bank.🙈 dan zat hij wel recht. Nu bij de tweede heb ik de triptrap gekocht. Maar ze zit nog in de kuip ( babyset). Een dezer dagen ga ik het zitgedeelte eens erop zetten om te proberen.

5 jaar geleden

Bloom fresco

5 jaar geleden

Titanium baby deluxe. Vond mijn moeder op Facebook marktplaats. Tot nu toe echt ideaal!

5 jaar geleden

Ik heb precies dezelfde stoel en verkleiner. Vanaf 6 maanden erin gezet maar de stoel was ook net wat te groot. Ik liet hem niet lang zitten. Hij is nu 7 maanden en het past al beter

5 jaar geleden

Tripp trap stokke

5 jaar geleden

Tripp trapp van stokke! Gebruiken nu nog niet het zitje, deze gaan we pas gebruiken als ze goed zelf kan zitten/tot zit kan komen. Ze vind het gezellig om bij ons aan tafel te zitten en anders zit ze te lang.. bijna 7mnd nu

5 jaar geleden

Wij zweren ook bij de fresco bloom stoel!

5 jaar geleden

Tripp trap Stokke! In het begin de newborn-set en sinds een paar weken echt met het zitje, ze vindt het fantastisch en wij zijn er heel tevreden over 😃 Op bol.com een kussenset van Jollein ervoor gekocht met een soort plastic laagje, aanrader!

5 jaar geleden

Reactie op kirstenbesems

Tripp trap Stokke! In het begin de newborn-set en sinds een paar weken echt ...
Precies wat jij zegt! Hele fijne stoel, echt n aanrader idd!

5 jaar geleden

Reactie op kirstenbesems

Tripp trap Stokke! In het begin de newborn-set en sinds een paar weken echt ...
Hier ook de Tripp trap! Ff een investering maar gaat mega lang mee dus dubbel en dwars waard

5 jaar geleden

Reactie op -CL

Wij hebben de kidsmill up. Super fijne stoel. Je hebt houten maar ook plast ...
Hebben wij ook. Vindt de onderkant van deze stoel een pluspunt tov de stokke! Wij hebben alleen een kussenset erin, twijfelde of er een stoelverkleiner in kon (en welk merk).

5 jaar geleden

Klopt! Mijn ouders hadden deze ook en ook weet weg gedaan! Vreselijk onhandige stoel! Nu trip trap van stokke! Grote uitgave maar blijven altijd hun waarde behouden en verkopen als een speer op marktplaats

5 jaar geleden

Reactie op MaanR

Hebben wij ook. Vindt de onderkant van deze stoel een pluspunt tov de stokk ...
Vind ik inderdaad ook! Ik weet ook niet of er een verkleinen in kan. Wij hebben er ook gewoon een kussenset in en ze zit er prima in.

5 jaar geleden

Tripp Trapp van Stokke! Op gebruiktekinderstoelen.nl gekocht. Super tevreden!

5 jaar geleden

Stokke triptrap perfect ding

5 jaar geleden

Je kan als tussen oplossing ook de stoel van de IKEA gebruiken. Die kost een paar euro en passen ze al heel mooi in! En kan je later deze stoel weer gebruiken als je wilt. Want ook de Stokke gebruik je als ze echt heel stevig zelf zitten.

5 jaar geleden

Wij hebben een Cybex lemo, te vergelijken met de stokke trip trap alleen qua uiterlijk industrieel (best beter bij ons interieur). We hebben ook een tijdje de Ikea antilope gebruikt, ook fijn alleen mist een voetensteun. Wat wel belangrijk is, dat je kindje stevig zelfstandig kan zitten. Anders gaat je kindje als nog schuin hangen.