93 Reacties

6 jaar geleden

Hi ik ben nu ook 8 weken zwanger van mijn tweede en bij mij zit alles ook nu al te strak, bij mijn eerste kon ik mijn kleding tot week 20 aan

6 jaar geleden

Ik schreeuwde net heel hard “waaaaaarom zit m’n pyjamabroek nu al veel te strak?!” Ik ben 6,5 week. Gaat nergens over! Kortom, ja, herkenbaar! 😜

6 jaar geleden

Ben over 2dgn ook 8 weken zwanger en ik merk dit ook! Gelukkig ben ik niet de enige met al een beetje te strakke kleren 🙃🙂 Ik vraag me echter af of dat er zo hoort te zijn - is mijn eerste zwangerschap 🤰🏼

6 jaar geleden

Ik ben sowieso wat steviger maar merk dat mijn buik en borsten veel minder kunnen verdragen ben nu 7.5 week zwanger is mijn 2e zwangerschap bij mijn eerste had ik dat echt niet zo snel

6 jaar geleden

Ik ben nu net 7,5 week en draag stiekem al een zwangerschapsbroek. Is zo'n verademing vergeleken met een knellende spijkerbroek.. Shirtjes draag ik altijd al wat wijder dus die voelen nog niet zo strak aan

6 jaar geleden

Reactie op Kari-24

Hi ik ben nu ook 8 weken zwanger van mijn tweede en bij mij zit alles ook n ...
Wow tot week 20 zelfs!! Beter!! Ik heb gisteren toch maar de zwangerschapsbroeken uit de kast getrokken want het kon echt niet meer. 🙈

6 jaar geleden

Ik heb vooral met hoge broeken dat ik ze de hele dag gewoon open draag. Zit zo naar als ik ze dicht heb. Ben op 6.5 week.

6 jaar geleden

Het is mijn eerste zwangerschap. Ik had voor mijn verjaardag een broek gekocht. 1 maand geleden! Alle broeken zitten al strak... 🤭ik ben nu 5 weken😱

6 jaar geleden

Ik ben 6 weken zwanger en ik ben nu al mijn buik aan het verdoezelen omdat je het al zo goed ziet dit was ook al bij mijn vorige 2 zwangerschappen alleen bij de eerste zag je het pas rond de 9e week van de zwangerschap. Mijn kleding zit nog wel redelijk goed maar dat komt omdat ik veel stretch kleding heb.

6 jaar geleden

Wow tot week 20 zelfs!! Beter!! Ik heb gisteren toch maar de zwangerschapsb ...
Ja groot gelijk, heerlijk heb ik ook gedaan. Lekker genieten van de zwangerschap

6 jaar geleden

Is mijn eerste zwangerschap ben nu 5 weken en alles zit ook al strak. Ben overigens ook best opgeblazen in m'n buik zegmaar. Vandaag de eerste die aan mij vroeg of ik misschien niet zwanger was.

6 jaar geleden

Ik ben nu bijna 7 weken zwanger van ons 2e kindje en mijn broeken zitten ook al een week niet lekker meer bij mijn buik. Soms doe ik ook mijn gulp gewoon open omdat dat lekkerder zit 😂 Maar er zijn dus meer vrouwen die dit nu al hebben. Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat veeel later pas.

6 jaar geleden

Ik ben nu zo 8 weken. Buik hangt er al lekker slap bij. Daarnaast kan ik echt niks verdragen op mijn buik (ook door de misselijkheid.) Dus vandaag toch maar een zwangerschapsbroek gekocht. Vond het eigenlijk beetje vroeg, maar aan de andere kant moet ik het mijzelf wel makkelijk/comfortabel maken:):)

6 jaar geleden

Loop de hele dag in een sportlegging omdat dit veel comfortabeler zit. ( voordeel van thuiswerken ) Spijkerboek zit al erg strak bij de buik verder merk ik dat de bh’s die ik afgelopen maand gekocht heb nu al weer te klein zijn😵. Dus de sportbh aan de hele dag geeft fijne ondersteuning ook.

6 jaar geleden

Oef! Dacht dat het aan mij lag dat ik teveel snoepte ofzo 😂 Maar ik heb er dus ook last van!

6 jaar geleden

Hier ook zwangerschapslegging aan thuis. Die knopen van me jeans maken me gek! Mijn vuik is ook opgezwollen. Ik had het nog niet verwacht, maar gelukkig blijkt het veel voor te komen. Ik val nog steeds af (erg misselijk) dus daar ligt het niet aan..

6 jaar geleden

Is mijn eerste zwangerschap ben nu 5 weken en alles zit ook al strak. Ben o ...
Jaa hier ook mega opgeblazen! Alles zit niet lekker rondom de buik :/ dus draag nu thuis vooral joggingbroeken en op het werk doe ik stiekem de knoop los of draag ik hoge taille rokken 😅 want het opblazen begint al eind ochtend! Het ergste is savonds na het eten

6 jaar geleden

Ik dacht dat ik de enige was. Heb ook de zwangerschapsbroek maar weer tevoorschijn gehaald (7+2). Vond het wel erg vroeg, maar m'n andere broeken zaten gewoon niet lekker meer.

6 jaar geleden

8 weken zwanger van nr 3 en het is bijna niet meer te verstoppen

6 jaar geleden

Dit is mijn 1e en alles zit niet meer lekker probeer zoveel mogelijk mijn joggings broek aan te doen of een loszittende jegging als ik een spijkerbroek aan heb doe ik mijn knoop los.