Mijn baby werd vanmorgen wakker met kleine rode bultjes in haar gezicht en op haar voorhoofd. Precies aan de andere kant dan waar ze op heeft gelegen vannacht. Herkent iemand dit? Zouden dit muggenbultjes kunnen zijn?
Mijn baby had dit ook. Kan door verschillende dingen komen. Wasmiddel, soort verzorgings producten. Ik smeer nu elke avond bepanten op zijn wangetjes en het is weg.
Lijken idd muggenbeetjes. Bij babies zwellen ze normaal niet zo op maar zijn het van die rode puntjes. Ze zouden er schijnt ook niet even veel last van hebben als wij 😅
Mijn dochtertje had precies hetzelfde 2 weken geleden (was toen 4 weken oud) wij dachten ook misschien muggenbultjes want er was wel een mug geweest. Het is in ieder geval na een dag of 2 vanzelf verdwenen!
Ons zoontje heeft dit ook gehad. Zijn gewoon muggenbeetjes. Er had toen die nacht een mug gezeten, zowel ik als mijn partner hadden toen ook muggenbeten. Als je toch ongerust bent en het verdwijnt niet, mss toch langs dokter gaan. Maar mij lijkt het niks ergs.
Mijn zoontje heeft dit af en toe ook wanneer hij lang geslapen heeft met zijn hoofd op 1 kant en dan een beetje gespuugd heeft. Dan wordt het doek eronder nat en dat gaat een beetje irriteren. Maar ook dat verdwijnt soms dezelfde dag nog, en anders de volgende dag.