21 Reacties

5 jaar geleden

Hoe oud is ze ? En geef je borst voeding ?

5 jaar geleden

Mijn baby had dit ook. Kan door verschillende dingen komen. Wasmiddel, soort verzorgings producten. Ik smeer nu elke avond bepanten op zijn wangetjes en het is weg.

5 jaar geleden

Lijken idd muggenbeetjes. Bij babies zwellen ze normaal niet zo op maar zijn het van die rode puntjes. Ze zouden er schijnt ook niet even veel last van hebben als wij 😅

5 jaar geleden

Herkenbaar, ik heb nu andere verzorgings producten gekocht. Als t dat niet is probeer ik ander wasmiddel

5 jaar geleden

Mijn dochtertje had precies hetzelfde 2 weken geleden (was toen 4 weken oud) wij dachten ook misschien muggenbultjes want er was wel een mug geweest. Het is in ieder geval na een dag of 2 vanzelf verdwenen!

5 jaar geleden

Reactie op Priscilla89

Hoe oud is ze ? En geef je borst voeding ?
Ze is 6,5 week en ik geef borstvoeding idd. Kan het daar door komen denk je?

5 jaar geleden

Reactie op Mama43210

Mijn dochtertje had precies hetzelfde 2 weken geleden (was toen 4 weken oud ...
Ziet er wel hetzelfde uit idd. Ik wacht het even twee dagen af.

5 jaar geleden

Baby acne? Las dat dat heel normaal is

5 jaar geleden

Ons zoontje heeft dit ook gehad. Zijn gewoon muggenbeetjes. Er had toen die nacht een mug gezeten, zowel ik als mijn partner hadden toen ook muggenbeten. Als je toch ongerust bent en het verdwijnt niet, mss toch langs dokter gaan. Maar mij lijkt het niks ergs.

5 jaar geleden

Kunnen ook heel goed puistjes zijn en/of muggenbultjes. Heeft onze meid ook wel eens last van trekt na 1 a 2 dagen weer helemaal weg

5 jaar geleden

Als je er met een doorzichtige glas doordrukt en het de roodheid verdwijnt dan is het, als het goed is, onschuldig.

5 jaar geleden

Mijn zoontje heeft dit af en toe ook wanneer hij lang geslapen heeft met zijn hoofd op 1 kant en dan een beetje gespuugd heeft. Dan wordt het doek eronder nat en dat gaat een beetje irriteren. Maar ook dat verdwijnt soms dezelfde dag nog, en anders de volgende dag.

5 jaar geleden

Hier ook. Ging ervanuit dst het baby acne was. Is nu in ieder geval na ongeveer 1 a 1.5 week bijna weg.

5 jaar geleden

Muggenbultjes. Mijn zoontje had ze ook toen zag ik een mug in de kamer. Ging snel weer weg.

5 jaar geleden

Wat een knapperd van een meisje Esther

5 jaar geleden

Wat een knapperd van een meisje Esther
Wat een lief berichtje 🥰

5 jaar geleden

De bultjes zijn inmiddels weg. Dan zijn het toch muggenbultjes geweest. Bedankt voor jullie reacties 🙂

5 jaar geleden

Wat een schatje 😍

5 jaar geleden

Reactie op avhh

Wat een schatje 😍
🥰

5 jaar geleden

Had mijn baby ook, is baby acne door de hormonen. Trok na paar weken weg.