17 Reacties

5 jaar geleden

Dat heb ik ook. Ik heb het soms achter bij m’n stuit of voor bij m’n schaambeen. Komt doordat alles weker wordt. Volgens mijn verloskundige kan het niet kwaad maar helpt het wel als je je benen tegen elkaar houdt en een korte snelle beweging maakt.

5 jaar geleden

Had het ook tijdens mijn zwangerschap. Volgens de bekkenfysio komt dat doordat alles anders gaat staan en dat er ‘lucht’ tussen komt. Kan iig geen kwaad. Ik heb het er nu na de bevalling ook geen last meer van.

5 jaar geleden

Jaa verschrikkelijk. Maar doet ook verschrikkelijk pijn. Al vanaf 20weken last van .. prima toch als er vruchtwater mee komt 😂 gaat ze bevalling snel starten hahah

5 jaar geleden

37+6 weken en ik heb het ook inderdaad.

5 jaar geleden

Vandaag 39 weken en ik voel dat ook al een aantal weken. Kan ‘s nachts zo beginnen wenen van de pijn!🥺

5 jaar geleden

Had ik ook. En nu na de bevalling nog steeds last van. Gaat vanzelf weer over als het goed is.

5 jaar geleden

Jup, hier ook.. 😅 bizar wat ons lichaam doormaakt 💪

5 jaar geleden

Heb ik ook! Schrok er de eerste keer wel van maar het hoort erbij. We zijn lekker krokant 😁

5 jaar geleden

Yes, hier ook. Alles knakt en knoept lekker😁

5 jaar geleden

Hier ook! 🙋🏼‍♀️ Op zich een gerustellend idee om te lezen dat ik niet de enige ben.

5 jaar geleden

Haha ja ik ook!

5 jaar geleden

Ik heb er ook al een tijdje last van en doet inderdaad ook wel pijn. Hopelijk is het na de bevalling snel weer over!

5 jaar geleden

Fijn inderdaad om te lezen dat ik niet de enige ben en dat het dus waarschijnlijk weinig kwaad kan😅

5 jaar geleden

Al mijn joints knakken al mijn hele leven ... ook bekken ...

5 jaar geleden

Yes! Helaas hier ook nog een, ik heb al sinds week 20 van mijn zwangerschap bekkeninstabiliteit is met de tijd alleen erger geworden. Momenteel 40 weken zwanger, en tot nu toe hoor & voel ik bij elke beweging me bekken knakken, heel vervelend gevoel en behoorlijk pijnlijk.

5 jaar geleden

Ik had hier ook last van! Tips van mijn fysio; uitblazen tijdens draaien en niet je adem inhouden. Scheelt de helft! Plus na bal-oefeningen had ik hier geen last meer van

4 jaar geleden

Jep , beetje late reactie van mij hier op het topic maar ben nu 38+2 en heb er al vanaf 32 weken ongeveer last van…. zo vies gevoel en geluid. Heb het alleen als ik op mijn rechterzij heb gelegen en dan weer plat wil komen te liggen of wil opstaan. Vanuit de linkerzij geen last van op de een of andere manier.