36 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb wel eens gehoord van het smeren met magnesium olie... wie weet werkt het

5 jaar geleden

Herken ik. bij de vorige zwangerschap gehad en nu ook weer! Weet er ook weinig tips voor...

5 jaar geleden

Veel water drinken

5 jaar geleden

Inderdaad, ik heb daar ook enorm veel last van krampen in mijn benen als ik slaap. Ze raden aan om veel water drinken, voeding eten waarvan magnesium in zit en ze hebben mij voorgeschreven voor promagnor caps te nemen maar heb nog niet ingenomen omdat ik geen voorstander ben van medicatie. Bij de kine hebben ze ook voorgesteld om u even schuin staan tegen kleine verhoogde voorwerp om uw spieren los maken.

5 jaar geleden

Reactie op JTabois

Ik heb wel eens gehoord van het smeren met magnesium olie... wie weet werkt ...
Deze tip kreeg ik ook. Ik moet zometeen op controle bij de VK en dan ga ik het vragen

5 jaar geleden

Het zijn hormonen, je kan er niet zoveel aan doen. Probeer niet op je rug te liggen.

5 jaar geleden

Reactie op JTabois

Ik heb wel eens gehoord van het smeren met magnesium olie... wie weet werkt ...
Oke dan ga ik dat eens proberen ook haha hopelijk werkt het..bedankt voor de tip😊

5 jaar geleden

Herkenbaar heb er sinds het 2e trimester al last van. Maar de afgelopen weken is het toegenomen. Ben morgen 35 weken. Heb er de hele dag last van. Maar idd 's avonds en ' s nachts...verschrikkelijk!

5 jaar geleden

Ik had er ook vaak last, en schrok er zelfs wakker van. Mijn man had onderzocht wat hij eraan kon doen, de laatste keer dat ik het trekte hij mijn tenen naar mij toe, en echt, het hielp onmiddelijk. Laat dat ook doen en anders probeer het zelf!

5 jaar geleden

Heb ik ook heel erg. Ik neem nu elke avond een capsule magnesium voor de nacht. Dit werkt voor mij echt goed! Als ik het vergeet heb ik diezelfde nacht weer kramp. En vooral veel drinken idd.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

5 jaar geleden

Ik slik magnesium, dit is mijn 3de zwangerschap en ik heb er echt baat bij

5 jaar geleden

Reactie op Lila123

Ik had er ook vaak last, en schrok er zelfs wakker van. Mijn man had onderz ...
Ja dat doe ik inderdaad al.. of uit bed en op de tenen staan en zo het been strekken. Dat helpt even en dan komt de kramp terug😅

5 jaar geleden

Ik heb er ook heel erg last van sinds kort en ben nu 33 weken zwanger. Gister bij de VK geweest en gevraagd of zij tips had. Volgens haar werkt magnesium goed maar mag je dat niet te hoog gedoseerd gebruiken waneer je zwanger bent. Ook een oma weet raad tip: een blok sunlight zeep in je bed leggen bij je benen.... Hier schijnen echt wonder verhalen van te zijn 😅🙈 Ik ga vandaag maar eens naar de drogist dus voor wat extra magnesium en een stuk zeep...

5 jaar geleden

Ja hier ook snacht en overdag val nog wel mee!!

5 jaar geleden

Reactie op nikki_w

Ik heb er ook heel erg last van sinds kort en ben nu 33 weken zwanger. Gist ...
Dat ga ik ook eens proberen.. stuk zeep. 😅 bedankt voor de tip

5 jaar geleden

Herkenbaar.. heb altijd al last van rusteloze benen (zeker met warm weer) en de zwangerschap maakt het alleen maar erger, met krampen er bij. Ik slik 1000mg magnesium per dag, calcium er bij (helpt ook wat) maar het komt er nog steeds doorheen. Voor de rusteloze benen: Soms werkt het om even een douchestraal er tegenaan te doen. In de eerste maanden hielp spiruflor warmte gel ook wel. Nu niet meer. Cool packs kunnen ook werken. Magnesium olie heeft bij mij niet geholpen. Tegen de krampen heb ik helaas helemaal niks gevonden wat het tegen houdt, hoewel een massage wel fijn is! 😉

5 jaar geleden

Ik ween er van ik kan er ook niet van slapen hoor met 32.3dagen en geen tips 🙄

5 jaar geleden

Zo min mogelijk doen overdag en ‘s avonds manlief laten masseren 😌🙋🏼‍♀️
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

5 jaar geleden

Magnesium tekort. Magnesium vlokken kopen en daar elke avond een (voeten)bad meenemen van minimaal 30 minuten. 🙂

5 jaar geleden

Het hoort er helaas een beetje bij.. ik wordt er ook 3 keer per nacht wakker van helaas. Maja alles voor de beeeeeeebie 😛