36 Reacties
6 jaar geleden
Herken ik. bij de vorige zwangerschap gehad en nu ook weer! Weet er ook weinig tips voor...
6 jaar geleden
Inderdaad, ik heb daar ook enorm veel last van krampen in mijn benen als ik slaap. Ze raden aan om veel water drinken, voeding eten waarvan magnesium in zit en ze hebben mij voorgeschreven voor promagnor caps te nemen maar heb nog niet ingenomen omdat ik geen voorstander ben van medicatie. Bij de kine hebben ze ook voorgesteld om u even schuin staan tegen kleine verhoogde voorwerp om uw spieren los maken.
6 jaar geleden
Herkenbaar heb er sinds het 2e trimester al last van. Maar de afgelopen weken is het toegenomen. Ben morgen 35 weken. Heb er de hele dag last van. Maar idd 's avonds en ' s nachts...verschrikkelijk!
6 jaar geleden
Heb ik ook heel erg. Ik neem nu elke avond een capsule magnesium voor de nacht. Dit werkt voor mij echt goed! Als ik het vergeet heb ik diezelfde nacht weer kramp. En vooral veel drinken idd.
6 jaar geleden
Ik slik magnesium, dit is mijn 3de zwangerschap en ik heb er echt baat bij
6 jaar geleden
Ik heb er ook heel erg last van sinds kort en ben nu 33 weken zwanger.
Gister bij de VK geweest en gevraagd of zij tips had.
Volgens haar werkt magnesium goed maar mag je dat niet te hoog gedoseerd gebruiken waneer je zwanger bent.
Ook een oma weet raad tip: een blok sunlight zeep in je bed leggen bij je benen....
Hier schijnen echt wonder verhalen van te zijn 😅🙈
Ik ga vandaag maar eens naar de drogist dus voor wat extra magnesium en een stuk zeep...
6 jaar geleden
Herkenbaar.. heb altijd al last van rusteloze benen (zeker met warm weer) en de zwangerschap maakt het alleen maar erger, met krampen er bij. Ik slik 1000mg magnesium per dag, calcium er bij (helpt ook wat) maar het komt er nog steeds doorheen. Voor de rusteloze benen: Soms werkt het om even een douchestraal er tegenaan te doen. In de eerste maanden hielp spiruflor warmte gel ook wel. Nu niet meer. Cool packs kunnen ook werken. Magnesium olie heeft bij mij niet geholpen. Tegen de krampen heb ik helaas helemaal niks gevonden wat het tegen houdt, hoewel een massage wel fijn is! 😉
6 jaar geleden
Het hoort er helaas een beetje bij.. ik wordt er ook 3 keer per nacht wakker van helaas. Maja alles voor de beeeeeeebie 😛