26 Reacties

6 jaar geleden

Kan gewoon een naar buikgriepje zijn. Beterschap

6 jaar geleden

Reactie op Frummel88

Kan gewoon een naar buikgriepje zijn. Beterschap
Ik hoop het. Heeft iemand hier ook wel eens last van gehad?

6 jaar geleden

Ik ben nu 6+5 en had dat vanacht zelf ook denk zelf dat het door de ui komt wat ik gister avond iets te veel door het eten had gedaan haha... dat boerde ik ook de heletijd op. Zal me als ik jou was niet al te druk maken hoor. Kan indd ook gewoon een buikgriepje zijn je lichaam is daar nu sneller vatbaarder voor. Beterschap iedergeval.

6 jaar geleden

Buikgriep heerst op dit moment weg. Ik werk in de thuiszorg en veel cliënten en collega's hebben buikgriep. Hoop dat het gewoon een groepje voor je is. Mocht je onzeker er door worden anders de huisarts of verloskundige bellen?

6 jaar geleden

Reactie op Noeky13

Buikgriep heerst op dit moment weg. Ik werk in de thuiszorg en veel cliënte ...
Weg = wel, groepje = griepje.

6 jaar geleden

Reactie op Noeky13

Buikgriep heerst op dit moment weg. Ik werk in de thuiszorg en veel cliënte ...
Ok, ik ga morgen wel eventjes bellen. Ben net voor werk terug gekomen uit Peru. Dus het kan idd een buikgriep zijn, maak me best zorgen.

6 jaar geleden

Ik hoop het. Heeft iemand hier ook wel eens last van gehad?
Jep ook gehad rond 5 weken. Je bent idd vatbaarder en je maagdarm stelsel moet soms gewoon ook even wennen aan alle veranderingen binnenin. Duurde bij mij wel een tijdje voordat alles weer gestabiliseerd was. Probeer iets te eten wat stopt en kijkt of het werkt? Probeer niet uit te drogen, je raakt veel vocht kwijt bij diarree. Kleine slokjes water adviseer ik anders vliegt het er weer uit. Beterschap!

6 jaar geleden

Ik had precies het zelfde toen. Nu geen last van en nu 8 weken zwanger. Ik heb nu enorm veel last van misselijkheid.

6 jaar geleden

Ik had dit met 5 weken ook. Nu bijna 8 weken en geen last meer van

6 jaar geleden

Ik heb dit ook gehad, ook rond 5 weken. Enorme krampen en vreselijke diarree,, ik merkte echt aan mijn lichaam dat 't moet wennen aan alle veranderingen... Nu een weekje verder en een stuk rustiger. Nog wel af en toe diarree maar niet meer die vreselijke krampen.

6 jaar geleden

Same here, heeft bij mij ongeveer tot week 9 geduurd. Zelfs gecheckt op blindedarm of blaasontsteking! Verloskundige zei uiteindelijk dat het zowel je darmen kunnen zijn of gewoon het feit dat je baarmoeder moet oprekken (zeker bij een 1e zwangerschap). Tip: eet een tijdje wat minder tot geen brood en meer salades en groenten, hielp bij mij echt! Nu (9+5) ben ik weer aan t opbouwen met brood.

6 jaar geleden

Ik ben 5week +3 volgens de site. Moet dinsdag een bloedtest laten doen dus zekerheid heb ik woensdag. Maar vandaag ook hevige krampen en diarree gehad. Ik heb heel veel schrik voor een miskraam als ik krampen krijg 4jaar geleden 1 gehad vandaar. Maar zolang ik geen bloed zie ben ik opgelucht

6 jaar geleden

Precies hetzelfde

6 jaar geleden

Ik heb 3 dagen diaree gehad. Daarna was het over. Denk dat het erbij hoort :)

6 jaar geleden

Hier ook bij ongeveer 5 week, na 3dagen was t weer over

6 jaar geleden

Hi, ik ben vandaag 7 weken. Had (en heb) hier ook last van hahahah. Succes 💕

6 jaar geleden

Ik heb hier 15 dagen last van gehad ! Nu 8weken en beter

6 jaar geleden

Ik heb het ook maar 6 andere familieleden die niet zwanger zijn ook, dus het is vast een buikgriepje😥

6 jaar geleden

Hier ook last van gehad. En nog steeds. Hormonen zijn van invloed o.a op de ontlasting!

6 jaar geleden

Ik zit ook in week 5/6 en last van kramp en diarree volgens mij redelijk normaal!