26 Reacties
6 jaar geleden
Reactie op Frummel88
Kan gewoon een naar buikgriepje zijn. Beterschap
Ik hoop het. Heeft iemand hier ook wel eens last van gehad?
6 jaar geleden
Ik ben nu 6+5 en had dat vanacht zelf ook denk zelf dat het door de ui komt wat ik gister avond iets te veel door het eten had gedaan haha... dat boerde ik ook de heletijd op. Zal me als ik jou was niet al te druk maken hoor. Kan indd ook gewoon een buikgriepje zijn je lichaam is daar nu sneller vatbaarder voor. Beterschap iedergeval.
6 jaar geleden
Reactie op Noeky13
Buikgriep heerst op dit moment weg. Ik werk in de thuiszorg en veel cliënte ...
Ok, ik ga morgen wel eventjes bellen. Ben net voor werk terug gekomen uit Peru. Dus het kan idd een buikgriep zijn, maak me best zorgen.
6 jaar geleden
Ik hoop het. Heeft iemand hier ook wel eens last van gehad?
Jep ook gehad rond 5 weken. Je bent idd vatbaarder en je maagdarm stelsel moet soms gewoon ook even wennen aan alle veranderingen binnenin. Duurde bij mij wel een tijdje voordat alles weer gestabiliseerd was. Probeer iets te eten wat stopt en kijkt of het werkt? Probeer niet uit te drogen, je raakt veel vocht kwijt bij diarree. Kleine slokjes water adviseer ik anders vliegt het er weer uit. Beterschap!
6 jaar geleden
Ik had precies het zelfde toen. Nu geen last van en nu 8 weken zwanger. Ik heb nu enorm veel last van misselijkheid.
6 jaar geleden
Same here, heeft bij mij ongeveer tot week 9 geduurd. Zelfs gecheckt op blindedarm of blaasontsteking! Verloskundige zei uiteindelijk dat het zowel je darmen kunnen zijn of gewoon het feit dat je baarmoeder moet oprekken (zeker bij een 1e zwangerschap).
Tip: eet een tijdje wat minder tot geen brood en meer salades en groenten, hielp bij mij echt! Nu (9+5) ben ik weer aan t opbouwen met brood.
6 jaar geleden
Ik ben 5week +3 volgens de site. Moet dinsdag een bloedtest laten doen dus zekerheid heb ik woensdag. Maar vandaag ook hevige krampen en diarree gehad. Ik heb heel veel schrik voor een miskraam als ik krampen krijg 4jaar geleden 1 gehad vandaar. Maar zolang ik geen bloed zie ben ik opgelucht
6 jaar geleden
Ik heb 3 dagen diaree gehad. Daarna was het over. Denk dat het erbij hoort :)