29 Reacties
5 jaar geleden
Mijn hond die voelt al de hele zwangerschap niet dat ik zwanger ben haha. Mischien ook nog per hond verschillend?
5 jaar geleden
Onze kat doet raar. Miauwt als 'n gek we heben geen idee waarom.. Misschien voelt ze aan dat ik elk moment ga bevallen 🤣 ik hoop het 39 weken 👀
5 jaar geleden
Onze kat doet raar. Miauwt als 'n gek we heben geen idee waarom.. Misschien ...
Haha mijn kat ook.. die houdt alles ineens in de gaten.. normaal slaapt die 24/7 en komt die niet van zn plekje als ik opsta.. nu zelfs als ik even naar de keuken of wc ga dan komt die gelijk bij me kijken en idd heel veel meer mauwen 😅
5 jaar geleden
Okee nou ben heel erg benieuwd.
Hij heeft ook niet heel anders gedaan de hele zwangerschap. Maar nu opeens doet hij zo raar.
Ik hoop dat dat het teken is dat het gaat beginnen 😂
Heb al een hele tijd het gevoel dat ik niet tot de 40 weken ga lopen dus we zullen zien🥰
5 jaar geleden
Onze hond voelde het bij onze eerste ook aan. Hij deed ook de hele tijd anders en hield mij nauwlettend in de gaten, zelfs op de wc. Diezelfde dag begon bij mij ook de bevalling.
5 jaar geleden
Onze hond doet nu ook heel raar, maar echt al sinds een maand ofzo.
Heel erg piepen, en heel slecht eten ( terwijl het normaal echt een vreetzak is! )
Eerst dacht ik dat er wel een loops teefje in de buurt zou zijn..
Maar ik ben nu ook bang dat het door mij komt. 🙊
Ik ben nu 39 weken zwanger, en ik hoop echt dat dat gedrag minder word na de bevalling!!!
5 jaar geleden
Ja ik denk dat honden zwangerschap/bevalling aanvoelen. Naast de hormonen die je afscheidt die hij kan ruiken. Hond reageert met neus, oren en ogen...is die volgorde.
Mijn hond, die bij mijn ouders woont, ging aan mijn buik ruiken, toen draaide hij zijn oren naar voren met zijn kop schuin en legde zijn poot op mijn buik.
5 jaar geleden
Geen idee of een hond het aanvoelt of de bevalling op gang komt.
Onze hond was vanaf begin vd zwangerschap wat waakser en kwam toch veel bij mij liggen (tegen me aan of op mn buik toen dit nog ging)
1x met een thuisdoppler geluisterd naar het hartje waar hij bij was en keek er bij alsof hij wilde zeggen: horen jullie het nu eindelijk ook??? Echt heel schattig. Ook met de thuismonitoring werd hij rustig zodra de ctg aan ging
Gisteren weer thuis uit het zkh na keizersnee en hij vind ons meisje reuze interessant, maar mij toch stukken minder 🙈
5 jaar geleden
Ik denk niet perse de bevalling. Maar wel dat je eigen gedrag/houding anders is.
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op Geitenwollensokken
Ik denk niet perse de bevalling. Maar wel dat je eigen gedrag/houding ander ...
Dat denk ik ook. Mijn hond is enorm speels, maar sjokt rustig met me mee als ik haar aanlijn. Heel begripvol voor een hond van drie 😂 verder heeft ze niet echt mega interesse in de buik ofzo. Ze knuffelt wel graag, maar dat deed ze altijd al wel. Weet ook niet of ze doorheeft dat er wat met die buik is.
Ze jaagt overigens wel alle honden bij me weg als ik even op een bankje in het park zit, wat nogal tumultueus is en vervelend 🤔 want vrouwtje moet soms gewoon heel even zitten zonder dat ze dan steeds haar excuses aan moet bieden aan elke hondeneigenaar die voorbijkomt 🤭