12 Reacties

茅茅n jaar geleden

Wibra spijkerbroeken werken hier opzich goed 馃グ

茅茅n jaar geleden

Kan je qua merk niet helpen. Maar wat ik heel vaak bij onze dochter dr broeken doe is een stukje stiek achter in de boord zetten. 馃檲 Gewoon van de Hema. Werkt top!

茅茅n jaar geleden

Hier ook zo'n lange smalle.. Maar in al zijn spijkerbroeken zit een elastiek aan de binnenkant die we aan kunnen trekken en dan passen ze goed. En bij joggingbroeken letten we altijd op dat de koortjes aangetrokken kunnen worden (dus geen sier koortjes zoals sommige broeken hebben..). Zit dat niet in zijn broeken?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Annemiek1990

Hier ook zo'n lange smalle.. Maar in al zijn spijkerbroeken zit een elastie ...
Jawel maar zo erg aangesnoerd vind ik ook niet mooi staan. Maar ja het is niet anders haha 馃槄

茅茅n jaar geleden

Reactie op ashxleyx94

Jawel maar zo erg aangesnoerd vind ik ook niet mooi staan. Maar ja het is n ...
Ah zo. Ja het zit dan een beetje dubbel gevouwen haha. Maar de enige andere optie is misschien meiden broeken? Die zijn vaak smaller volgens mij

茅茅n jaar geleden

Vingino. Helaas wel wat prijzig maar valt wel mooi smal!

茅茅n jaar geleden

Hier net hetzelfde probleem voor mijn dochtertje. Het aanspannen van de rekkers / koord in de broek is zo lelijk 馃槄

茅茅n jaar geleden

Zelfde probleem , okaidi heeft wel smalle broeken, voor de rest kopen wij veel van de zara met een riempje erop

茅茅n jaar geleden

Ik koop vaak het silas model van Name it.

茅茅n jaar geleden

Hier ook lange smalle jongen .. Wibra En bepaalde van name it. X slim We fashion schijnt ook smalle broeken te hebben alleen geen ervaring mee.

茅茅n jaar geleden

Babystyling valt ook smal (voor meisjes iig)

茅茅n jaar geleden

Hi Ashley, ik weet dat name it hele slanke lange broekjes heeft voor dunnetjes ;) mijn zoon heeft hetzelfde probleem.