26 Reacties

5 jaar geleden

Pasta met broccoli en vis. Of droge pasta wanneer wij dit eten met saus. Maar dat is niet echt een voeding dus, meer een tussendoortje 馃槃

5 jaar geleden

Ik gebruik aardappels. Rijst. Of pasta bij groente en vlees. Het is een beetje hoe het komt

5 jaar geleden

Van de week lasagne gemaakt, recept zag ik hier op het forum voorbij komen, kleine man smult ervan!

5 jaar geleden

Reactie op Lauwww

Van de week lasagne gemaakt, recept zag ik hier op het forum voorbij komen, ...
Zou je het recept hier willen delen?

5 jaar geleden

Ik heb eens pasta bolognese zonder kruides gemaakt en de saus zelf gemaakt van allen tomaten. Direct na het maken vond he het (toen 6 maanden) erg lekker! Heb er toen wat van ingevroren, maar nu lijkt ze t niet meer lekker te vinden...

5 jaar geleden

Hier van de week: ui, courgette, tomaat, rundergehakt en pasta. Vinden ze heerlijk. Maar ook doperwtjes, pasta en wat gekookte kip.

5 jaar geleden

Geven jullie de pasta gewoon heel? Ik heb laatst penne pasta gegeven maar hij krijgt het niet weg.

5 jaar geleden

Reactie op Mimamommy

Geven jullie de pasta gewoon heel? Ik heb laatst penne pasta gegeven maar h ...
Haha nee, hier gaat de staafmixer er nog op. Stukjes gaan er hier nog niet in...

5 jaar geleden

Een saus maken van tomaten zonder vel, daarbij een halve courgette, een punt paprika, 1 wortel, 5 champignons en 100 gram gehakt ( de gehakt los rullen in een koekenpan) als alles goed gaar is, pureren tot een saus. Ik heb de verse AH lasagne vellen gebruikt. Laagje saus, 1 vel, laagje saus 1 vel en laagje saus om te eindigen en daarna klein beetje buffel mozzarella verkruimeld, zo'n 10 gram er over heen. Dit was voor ons genoeg voor 3x. Hij heeft gesmuld!

5 jaar geleden

Reactie op Lauwww

Een saus maken van tomaten zonder vel, daarbij een halve courgette, een pun ...
Die ga ik ook eens maken! Klikt goed!!

5 jaar geleden

Reactie op Lauwww

Kan dit ook gegeten worden zonder tandjes? 馃槄馃檲 het lijkt me een heerlijk recept

5 jaar geleden

Reactie op Krz

Kan dit ook gegeten worden zonder tandjes? 馃槄馃檲 het lijkt me een heerlijk r ...
Je kan het nadat het uit de oven komt, in hele kleine stukjes snijden. Het is ook afhankelijk wat je kleintje al kan eten qua stukjes. Dit is redelijk zacht

5 jaar geleden

Al vanaf 5 maanden eet ons mannetje pasta, wel glutenvrij van ma茂smeel (ik maak zelf saus van ontvelde tomaten en een beetje basilicum en soms beetje geruld rundergehakt en verder veel groenten zoals courgette; wortel; broccoli; paprika, ik kijk wat ik nog heb liggen) en lasagne heeft hij pas voor het eerst gehad (beetje zelfde idee, wel maar klein beetje mozarella gebruikt ivm zoutgehalte)

5 jaar geleden

Reactie op Lauwww

Klinkt heeerlijk!

5 jaar geleden

Wat ook een hele fijne site is voor maaltijden per leeftijdscategorie is smikkels.nl ik ga van de week macaroni, tomaat, courgette en champignons met gehakt klaarmaken voor de kleine. Haal van die site vaak recepten, hebben ook fruit hapjes idee毛n.

5 jaar geleden

Mag ik wat vragen Misschien een domme vraag, maar ik kan zelf niet tegen tomaat daarom maak ik het niet zo vaak klaar.. maar waarom gebruiken jullie ontvelde tomaten? Waarom niet de gehele tomaat? 馃檲

5 jaar geleden

Reactie op Lauwww

Je kan het nadat het uit de oven komt, in hele kleine stukjes snijden. Het ...
Nou ik heb het gemaakt hoor haha heb het eerst in kleine stukjes gesneden maar dit vind hij niks.. daarna gepureerd en dit at hij wel lekker op 馃グ helemaal leuk!!

5 jaar geleden

Reactie op Xxesmay

Mag ik wat vragen Misschien een domme vraag, maar ik kan zelf niet tegen t ...
Ik doe wel gewoon tomaat met velletje

5 jaar geleden

Reactie op fleurtje-24

Ik doe wel gewoon tomaat met velletje
Ik zonder velletje, zou wat te veel zijn voor de darmpjes?geen idee of dat ook zo is馃檲

5 jaar geleden

Macaroni met een sausje van wortel en courgette.