12 Reacties

5 jaar geleden

je kunt voor de zekerheid altijd je bloeddruk even laten meten. Eet je genoeg ijzerhoudende producten? Het kan helaas ook gewoon zo zijn evt. Floradix ijzertabletten slikken, helpt als een trein

5 jaar geleden

Herkenbaar. Heb dit ook enkele weken gehad met het ingaan van mijn verlof, maar ook het idee een goede groeispurt van de kleine. Mijn ijzer gehalte was super goed en bloeddruk ook. Na 2-3 weken was het weer beter te doen gelukkig. Als ik jou was zeker even aangeven bij vlk en bloeddruk en ijzer laten meten.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

5 jaar geleden

2 juli heb ik weer afspraak dan geef ik het zeker aan. Ik eet genoeg ijzerhoudende producten, heb zelf het idee dat het m’n bloeddruk nog wel eens kon zijn.. als het na een aantal dagen echt niet beter gaat kan ik altijd eerder de verloskundige bellen. Vind t gewoon echt vervelend, zo duf als een kanarie😅..

5 jaar geleden

Lage bloeddruk en misschien schildklier? Had ik ook

5 jaar geleden

Reactie op Relin

Lage bloeddruk en misschien schildklier? Had ik ook
Hoezo schildklier?

5 jaar geleden

Ik geen zelf ook het idee dat dit door de warmte van de afgelopen week komt. Ik ben inmiddels 37 weken zwanger en heb het zelf ook sinds een paar dagen...

5 jaar geleden

Reactie op Mandy93

2 juli heb ik weer afspraak dan geef ik het zeker aan. Ik eet genoeg ijzerh ...
Ik zou eerder even bellen als je het idee hebt dat het met je bloeddruk te maken heeft!

5 jaar geleden

Mijn bloed druk is laag echt heel laag.kan verder geen kwaad. Alleen wel moe daardoor...

5 jaar geleden

Floradix slikken helpt wel. Ik was ook extreem moe alsof ik pfeiffer had ofzo! Precies met 35 weken. Nu heb ik het af en toe nog maar stukke minder. Neem lekker je rust en accepteer het! Dat geeft ook al 'n beetje rust. Ik was zelf eerst van slag straks blijft het zo dit dat maar je gaat je wel weer beter voelen echt! 🙏🏻✨

5 jaar geleden

Bij mij verschilt het ook per dag; soms een paar dagen achter elkaar niet vooruit te branden, dan weer energieke dagen. Sterkte!

5 jaar geleden

Bloeddruk in de gaten houden als deze goed is, dan is het ok. Gewoon aanvaarden dat je lichaam rust vraagt en dit ook geven aan je lichaam. Er groeit ten slotte een kleintje in je buik die al jouw energie nodig heeft om te groeien 😉

5 jaar geleden

Bedankt voor de reacties allemaal! Denk ook het warme weer van afgelopen dagen, lage bloeddruk, en evt een groeispurt van de kleine. Ik moet ook meer luisteren naaar m’n lichaam. Vandaag kon ik ook echt niets anders dan niks doen haha!