18 Reacties
6 jaar geleden
Reactie op manOnn-26
Kan heel goed een laten innesteling, wanneer mag je weer terug komen?
Er werd mij door de verloskunde alsnog geadviseerd eind van de week alsnog te testen, en maandag staat de afspraak (volgende week)
6 jaar geleden
Bedoel je niet half november? Als je half oktober niet ongesteld bent geworden had je wel wat moeten zien met de echo. Dan zou je nu iets van 10 weken zijn ofzo. Half november zou kunnen. Dan kan het inderdaad met late innesteling te maken hebben
6 jaar geleden
Bedoel je niet half november? Als je half oktober niet ongesteld bent gewor ...
Volgens mijn cyclus moest ik 14 oktober ongesteld worden dit is niet gebeurd.... Dus dan moest je toch de 1e dag van je laatste menstruatie gebruiken?
6 jaar geleden
Volgens mijn cyclus moest ik 14 oktober ongesteld worden dit is niet gebeur ...
Je menstruatie daarvoor tel je als eerste dag laatste mentruatie. Dus wanneer je laatste eerste dag menstruatie is geweest. En niet wanneer je ongesteld zou moetem worden want dan ben je namelijk al 4 weken zwanger zogeteld.
6 jaar geleden
Reactie op Lolalita
Je menstruatie daarvoor tel je als eerste dag laatste mentruatie. Dus wanne ...
Dus dan moet ik november aanhouden begrijp ik hieruit?
6 jaar geleden
Reactie op missrox
Op je testen staan de datums van november, maar uit je tekst haal ik dat je ...
14 oktober moest mijn oorspronkelijke menstruatie beginnen nadat dit niet is gebeurd ben ik maar erna gaan testen en die gaven negatief aan, vanaf 17 nov kreeg ik pas een positieve test maar ondanks mijn 4e zwangerschap wijkt dit echt af van de ervaringen met mijn vorige zwangerschappen of heb ik nu een flinke rekenfout gemaakt?
6 jaar geleden
14 oktober moest mijn oorspronkelijke menstruatie beginnen nadat dit niet i ...
Vreemd. Wellicht heb je dan in oktober per ongeluk een cyclus overgeslagen en ben je nu wel zwanger, maar nog niet zo lang. Je testen lopen wel mooi op als ik de streepjes bekijk. Maar ik denk niet dat je dan al in oktober ben zwanger geraakt. Anders had je al veel eerder positief moeten testen. Je laatste menstruatie was dan dus in september?
6 jaar geleden
Vreemd. Wellicht heb je dan in oktober per ongeluk een cyclus overgeslagen ...
Ja, dat klopt dat is inderdaad in september geweest.
6 jaar geleden
Reactie op Jose538
Heb ik jou berichtje niet voor bij zien komen op een mama groep?
Testen l ...
Dat zou best kunnen, ik, heb vanmiddag opnieuw getest en geeft weer duidelijk positief aan dus denk idd een late innesteling 馃榿馃榿
6 jaar geleden
Reactie op missrox
Heb je bloed laten prikken?
Vanmiddag weer een testje gedaan en weer positief dus denk inderdaad een late innesteling. Neem sowieso nog even contact met de verloskunde op
6 jaar geleden
Dus dan moet ik november aanhouden begrijp ik hieruit?
Je laatste menstruatie aan houden.
Het kan misschien paar dagen schelen maar dat zie je wel rond de eerste echo
6 jaar geleden
Er zit dus een maand tussen je NOD en je eerste positieve test? Ik denk niet dat je (alleen) een late innesteling heb gehad, maar vooral een late eisprong. Het zal in ieder geval wel duidelijker worden als je later nog een echo krijgt. Ben erg benieuwd hoe ver je uiteindelijk blijkt te zijn. Hopelijk zit het allemaal goed! 馃
6 jaar geleden
Reactie op Startune
Er zit dus een maand tussen je NOD en je eerste positieve test? Ik denk nie ...
Ik dus ook, ik ga weer even in contact met de verloskunde. En vermoed inderdaad ook steeds meer wat jij zegt (kan haast niet anders). Zodra ik meer weet zet ik het in de reacties erbij 馃槂
6 jaar geleden
Volgens mij ben je zwanger hoor :-). Bij mijn vorige zwangerschap vonden ze de baby ook niet op de eerste echo, een week later wel :-). Vingers kruisen dus!