18 Reacties

4 jaar geleden

Ik lees even mee

4 jaar geleden

Nijntje speelt verstoppertje. Ikea keukentje Wobbel is ook erg leuk.

4 jaar geleden

Hier ook Net 16 maanden en wij geven een keukentje, kleeding, woezel en pip verstoppertje spelen, speel dieren, duplo, knutsel spullen,

4 jaar geleden

Smartmax magneet diertjes!

4 jaar geleden

Ik heb het bovenstaande en via vakantie veilingen een dokterskoffer die je uit kan klappen tot tafel.🤗

4 jaar geleden

Ik lees ook graag even mee

4 jaar geleden

Nu met foto

4 jaar geleden

Wij geven nijntje verstoppertje voor sinterklaas en vtech 100 woordenboek voor kerst. Van opa en oma krijgt hij bouwblokken, toet toet speelgoed en smartmax magneet auto's.

4 jaar geleden

Voor sinterklaas krijgt ze hier duplo en megabloks en voor kerst een keukentje met keukenspulletjes en een pop

4 jaar geleden

verdeeld over sint en kerst. hier krijgt ze een poppenwagen met pop, mengkom van fisherprice met licht en geluid, magisch tekenbord, driewieler, blokkenpuzzel en ze is gek op tasjes dus een tasje van fisherprice zie foto

4 jaar geleden

Reactie op Liin

verdeeld over sint en kerst. hier krijgt ze een poppenwagen met pop, mengko ...
Super leuk deze! In dezelfde categorie is de tante jet theeset ook geweldig 😄. Onze dochter die vandaag precies 16 maanden is 🥰 krijgt met sint/kerst: Een houten regenboog met losse boogjes Ballenspel Boekje van Dribbel Puzzel Rugtasje Pyjama En Waarschijnlijk van familie ook nog het één en ander.

4 jaar geleden

Ik heb momenteel gekocht: - Woezel & Pip verstoppertje spelen - badbekers Woezel & Pip - boekjes van Bobbi + Woezel & Pip - Vtech Toet Toet - Duplo - Pyjama's Op zijn lijstje staat momenteel: - vtech toet toet - Duplo - boekjes - Puzzel - Little Dutch houten speelgoed - knutselspullen - Smartmax - hamertje tik - fisher price kassa - vtech drumstel - vtech magisch liedjesboek - vtech mijn eerste 100 woordjes - vtech baby rock & leer drumstel

4 jaar geleden

Reactie op Mamam2020

Super leuk deze! In dezelfde categorie is de tante jet theeset ook geweldig ...
die theeset is ook leuk! die heeft ze al 🙈 picknickmandje van die serie is ook leuk 🙊 ze word ook goed verwent 🥰

VRIEND

4 jaar geleden

Boekjes

4 jaar geleden

Onze zoon krijgt van ons alleen een keukentje met een paar toebehoren. En tegen de ouders heb ik gezegd dat ze iets voor bij hun thuis kunnen kopen als ze iets willen geven 😁 kerst nog geen idee wat we dan doen, zien we tegen die tijd wel haha.

4 jaar geleden

Voor de opa’s en oma’s die vroegen om cadeauideetjes heb ik doorgegeven: Nijntje verstoppertje spelen Duplo Houten blokken van little dutch Badspeeltjes En ik vind dit ook meeeeer dan genoeg want ik vind dat we inmiddels al te veel speelgoed in de afgelopen 1,5 jaar hebben verzameld voor ons prinsesje… 😅🙄

4 jaar geleden

Wij zijn een keukentje aan het pimpen (papa maakt hem roze met goud, lekker fout🤣) en we hebben een wobbel gekocht, daar hoor ik zulke goeie verhalen over😍