Wat een nachtmerrie! Ik ga net naar de wc en heb licht roze bloed verlies vermengt met afscheiding (geen stukje, gewoon glad en roze). Ik ben nu 6.5 weken en ben zo bang voor een miskraam. Voor de rest geen last van buikkrampen of iets. Kwa kwaaltjes nog steeds last van mijn borsten en gister ochtend nog misselijk geweest. Pffff wat maakt dit me onzeker zeg!!
Heeft iemand ook zoiets meegemaak?
Helaas wel. Het is een miskraam 😭 dinsdag nog een x bloed laten prikken om te kijken wat de waarde van de hcg is. Maar er was al geen vruchtzakje meer te zien dus zal wel niks zijn. Echt kut. Al jaren medicijnen aan moeten passen, vervolgens lukt het niet. Nu was het raak en gaat het mis. Dus gaan we beginnen aan IUI
Bij mij begon het ook met heel licht roze verlies, nu helaas al 2 dagen echt rood bloed en buikkrampen, morgen heb k een echo maar ben er bang voor 😔 ben nu precies 8 wkn.
Liefs
Ik kan ook niet wachten. Bijna 7 weken zwanger. Morgen eerste echo omdat ik vorige week 2 x bloed ben verloren tijdens afvegen. En gisterenochtend weer. Dus ene kant hoop omdat het maar 3x was en geen buikklachten. Maar andere kant vrees omdat mijn symptomenen van gevoelige borsten kwijt ben. Hoop voor jullie ook op goed nieuws
Soms heb je vuile/ roze afscheiding wanneer je eicel innestelt.Was zo bij mijn eerste zwangerschap ook. Ik wist toen ook niet wat ik ervan moest denken... ik heb het vandaag ook toevallig ook gehad. Het is schrikken maar ik probeer zo kalm mogelijk te blijven en mijn gedachten te verzetten. Ik zal ook blij zijn dat ik 20/12 mijn eerste echo krijg! ☺️