3 Reacties
één jaar geleden
Wij hebben er eentje voor onze 2 dametjes :), zij vinden het geweldig en wij ook, echt super tevreden, we kunnen echt niet meer zonder en zouden het zo opnieuw kopen. Ik fietste voordien al dagelijks en het is wel aanpassen... Vooral in de zin dat het toch heel zwaar is, de elektrische ondersteuning is super maar zo opstarten op een helling vergt toch wat oefening :). Daarnaast is het best breed dus blijf ik er lekker achter de wagens mee want ertussen manoeuvreren vind ik iets te moeilijk en gevaarlijk.
We hebben er eentje met 'normale versnellingen' maar blijkbaar is er ook een ander (en beduidend duurder) model met een nieuw type versnellingen, ik zou in de toekomst wel daarvoor gaan. De versnellingen heb je echt wel nodig om vlot te rijden (die gebruik ik nog apart van de elektrische ondersteuning in trappen) en die normale blijven toch wel heel vaak hangen en geven wel gedoe.
één jaar geleden
Ja hoor, het is een tern gsd
We hebben vooraan zo'n plankje waarop je een krat kan zetten, dat maakt hem wel wat breder en lastiger te manoeuvreren, zonder is het al iets handiger :)
Het zwaartepunt zit heel laag waardoor je wel super stevig zit en zelf met zware belading blijft het rijden makkelijk
We doen er al onze boodschappen mee en ook uitstappen die wat verder zijn