4 Reacties

2 jaar geleden

Onze dochter wordt bijna 2 en heeft in april buisjes gekregen ivm looporen en vocht achter trommelvlies, ze praatte nog niet echt en door de buisjea begint dat nu ook te komen, ik zou het overleggen met kno arts en de buisjes plaatsen is zo gedaan, ze was 3 min onder narcose toen kon ik alweer bij dr 1.5 uur later waren we thuis

2 jaar geleden

Een loopoor betekent dat d’r trommelvlies is gescheurd door de druk die er op stond. Dit is mega pijnlijk. Lijkt mij ook niet echt wenselijk. Druppels zonder buisjes is redelijk nutteloos. Hier een meisje van 23 maanden en wordt binnenkort voor de tweede keer opgeroepen voor buisjes. Stelt echt weinig voor en is hier zo nodig

2 jaar geleden

Reactie op Purrie 1987

Een loopoor betekent dat d’r trommelvlies is gescheurd door de druk die er ...
Eens! En daarnaast bestaat het risico dat door heel veel ontstekingen haar gehoor ook achteruit gaat op den duur..

2 jaar geleden

Bedankt voor jullie reactie. Het is nu idd naar 4 dagen druppelen niet over. Dus probeer toch maar het antibiotica kuurtje. Mocht ze het dan weer krijgen. Moet ik echt me standpunt hebben dat ik niet meer ga druppelen en ze echt wat moeten doen.