5 Reacties

2 jaar geleden

Onze dochter heeft al meerdere keren naar de oogpoli gemoeten. ( oogje wiebelt altijd). Ook druppels gekregen en was niet zo makkelijk ze willen echt van dichtbij kijken met een apparaatje maar dat vond onze dochter maar niets. Kressen tieren brullen 😳 Eind augustus moet ze volledig in slaap en gaat ze onder de mri , spannend!

2 jaar geleden

Ik volg even. Jack gaat binnenkort ook naar bergman. Of een lui oogje of een te lange spier. Wij hebben wel veel ervaringen met ziekenhuis bezoeken en operaties. Mijn tip. En het is lastig. Maar doe alsof het normaal is en probeer er wat leuks van te maken. Als jij namelijk heeeeel zielig (klinkt heel hard maar zo bedoel ik het niet) meedoet dan denkt zij ook natuurlijk van "omg zie je wel dat het heel eng is". Vooral proberen aan het lachen te maken is fijn. En miss muziekjes die zij leuk vind aanzetten op YouTube (maling aan andere hebben om het aan te zetten). En echt geloof me ik weet hoe moeilijk het is. Want laten we ook eerlijk zijn. Tis voor ons ouders ook helemaal niet leuk hahaha.

2 jaar geleden

En miss gebeurd er helemaal niets en vind ze het dikke prima hahaha

2 jaar geleden

Ik heb zelf al regelmatig druppels gehad, ook als jong kind (m'n moeder zegt altijd dat ik geboren ben met bril haha). Wat er dan gebeurd is dat de pupil vergroot waardoor ze goed in het oog kunnen kijken. Daardoor komt er meer licht binnen dan normaal omdat dan je pupil aanpast aan het licht. Hierdoor kun je wazig gaan zien. Ik vond het vooral fijn om dan een zonnebril op te zetten. Dat dempt het licht en heb je er dus minder last van 😁 Tv kijken kan, maar ik moest dan wel echt erbovenop zitten om iets te kunnen zien haha. Ik had wel altijd hele vriendelijke kinderartsen die er de tijd voor namen en me gerust stelde.

2 jaar geleden

Dank voor jullie reacties! 🌺